הדוגמנית שהחמיאה לבן גביר: "פועל עם הלב והנשמה"

הדוגמנית ואושיית הרשת מספרת בראיון עד כמה חשובה לה הזהות היהודית במערכת החינוך, על ההצעות שקיבלה להצטרף לפוליטיקה וגם למה היא מעריכה את מפלגת נעם, "אני מרגישה שיש קדושה וברכה בדת, שקצת איבדנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/22 09:41 ח באב התשפב

הדוגמנית שהחמיאה לבן גביר: "פועל עם הלב והנשמה"
נטלי דדון, צילום: עמיאל ירחי, חדשות כיפה

נטלי דדון מרבה לאחרונה להתבטא בנושאים פוליטיים ודתיים. בשבוע שעבר הגיעה דדון לסיור  בישובים ואתרי הטבע והתנ"ך של השומרון. "מה שהעיניים רואות אלף מילים לא יוכלו להסביר", אמרה הדוגמנית ואושיית הרשת. בראיון נרחב לדליה בן ארי שפורסם אמש (ה') במגזין "את", התייחסה דדון למגוון נושאים, בין היתר לענייני דת, אמונה ופוליטקה.

כזכור, לפני מספר שבועות הגיעה דדון לייצג את השדולה לזהות יהודית בכנסת, "הזהות היהודית במערכת החינוך מאוד חשובה לי. דיברתי על חינוך הבן שלי ועל התופעה שקוראים לשיעורי תורה 'הדתה'", היא מספרת, "הבית שלי אינו דתי אבל הוא כשר. אני מתפללת בלב לפני כל ביס, וגם לקחתי על עצמי משהו שהוא קשה לי – אני לא משתמשת בטלפון בשבת". 

דדון, שגדלה בקריות, הוסיפה כי דרך האמונה היא מקבלת הרבה כוח. "אני מרגישה שיש קדושה וברכה בדת, שקצת איבדנו. דרך האמונה קיבלתי הרבה כוח, אם לא הייתי נחשפת לה הייתי מתפרקת או אולי נמצאת מתחת לשמיכה עם שני ק"ג גלידה".

"מעריכה את הפעילות של מפלגת נעם בעניין הזהות היהודית"

שלושה חודשים לפני הבחירות לכנסת ה-25 שיערכו בחודש נובמבר ודדון לא מתביישת לעסוק בנושא. "אני ימנית ואני לא מסתתרת, גדלתי בבית ליכודניקי וזה נשאר בי, למרות שבשנים האחרונות נמניתי על אותם אנשים שייחלו לשינוי". יחד עם זאת, לאחרונה היא קיבלה הצעות מבכירים במפלגה להצטרף וסירבה, "היום אני לא מאמינה לאף אחד, כי כולם מפזרים הבטחות בקמפיינים ואז על הכיסא הכל מתפוגג. מי שיש לו שכל לא מתקרב לשם. אני רואה את הרדיפה שעוברים פוליטיקאים ואני לא בנויה לזה. יש כאלה שאני לא נבלעת להם טוב ויש כאלה שבאים עם חיבוק, אבל כשאת נוקטת עמדה פוליטית זה מייצר אנטגוניזם מצד אלה שלא חושבים כמוך. לקחתי בחשבון שיהיו לזה השלכות, כולל מותגים שלא ירצו לעבוד איתי".

על מפלגת נעם היא אומרת, "אני מעריכה את הפעילות של נעם בנושא השרשת הזהות היהודית במערכת החינוך ולא מסכימה איתם בכלל בנושאים אחרים. לא הכל הוא אבסולוטי. אנחנו יכולים להסכים עם נושא אחד ולא להסכים בנושאים אחרים. יש לנו את הפריבילגיה לחשוב ולעבד מידע. זה לא הכול או לא כלום". במענה לשאלה על יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, אומרת דדון כי "הוא פועל עם הלב והנשמה, לפעמים הדברים שלו מלבים אבל הוא התמתן ואני מאמינה לו בהרבה מקומות. אני אומרת: אל תשפטו לפי ימין ושמאל".