"צריך לכסח להם את הצורה": בן גביר הגיע לביקור בעוטף ונחסם

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע היום לביקור הזדהות עם תושבי עוטף עזה הנתונים בסגר כבר שלושה ימים אך אלוף פיקוד הדרום אסר את כניסתו | בן גביר: "צריך לירות ולהכניס את המחבלים בעזה לעוצר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/22 14:14 ז באב התשפב

"צריך לכסח להם את הצורה": בן גביר הגיע לביקור בעוטף ונחסם
בן גביר בצומת ניר עם, צילום: אלון נוריאל תקשורת

צה"ל העלה הבוקר (ה') את רמת הכוננות בעוטף עזה בשלב נוסף זאת בשל התרעה על כך שהג'יהאד האסלאמי הוציא חוליות נ"ט לקו הבתים הראשון ברצועה, במטרה לפגוע בחיילי צה"ל, אזרחים או כלי רכב. בשל כך מוטל על העוטף סגר דה פקטו והיום הגיע יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לדרום על מנת לחזק את התושבים אך נחסם על ידי שוטרים שלא אפשרו את כניסתו לישובי העוטף.

בן גביר החל את ביקור בעיר שדרות ולאחר מכן ביקש לבקר את תושבי ניר עם וארז הנצורים כבר שלושה ימים, אך בצומת ניר עם נחסם על ידי שוטרים שמסרו לו כי הוא יכול להיכנס ברגל ולא ברכב, ובן גביר הודיע כי בכוונתו להיכנס ברגל לישובים. אלא שכעת הודיע אלוף פיקוד הדרום לח"כ בן גביר כי הוא יוכל להיכנס רגלית רק בשעות החשיכה, ולמרות חסינותו הפוליטית הוא לא יוכל להיכנס כעת לישובים מחשש לביטחון לחייו.

בן גביר בניר עם

בן גביר בניר עם צילום: אלון נוריאל תקשורת

"לא ייתכן שממשלת ישראל נכנעת לג'יהאד האיסלאמי"

לדברי בן גביר: "באתי לפתוח את המצור. אני אוהב את החיילים והשוטרים שלנו, אבל הבעיה היא במדיניות, לא ייתכן שממשלת ישראל נכנעת לגי'האד האסלאמי. אם הם מאיימים צריך לכסח להם את הצורה, ועל כל איום מעזה צריך לירות ולהכניס את המחבלים בעזה לעוצר".

בן גביר הוסיף: "המציאות שבה תושבים יכולים להיכנס ולצאת מהישובים רק באופן רגלי ורק בשעות החשיכה היא הזויה ומהווה פשיטת רגל מוסרית ובטחונית של ממשלת ישראל".

צפו בדבריו של בן גביר: