אסף ליברמן מפתיע: לא יכול להפסיק להאזין לניגון ויז'ניץ

העיתונאי והמגיש בציוץ בטוויטר: "שומע בלופים את ניגון וויזניץ'" | הודה לעיתונאי ישראל כהן שהכיר לו את הביצוע המיוחד אותו מבצע הכוכב החסידי מוטי שטיינמץ | האזינו לביצוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/22 21:12 ה באב התשפב

אסף ליברמן מפתיע: לא יכול להפסיק להאזין לניגון ויז'ניץ
אסף ליברמן, , צילום: Gili Yaari/Flash90

העיתונאי והשדר הוותיק, אסף ליברמן, המשדר בין היתר את תוכנית הרדיו היומית "קלמן ליברמן" עם העיתונאי קלמן ליבסקינד מידי בוקר בכאן רשת ב', צייץ היום בטוויטר ציוץ מפתיע ובו כתב: "מצב נפשי: שומע בלופים את ניגון ויז'ניץ בביצוע מוטי שטיינמץ".

בהמשך השרשור הודה ליברמן לעיתונאי החרדי ישראל כהן שהכיר, לו את הביצוע המיוחד, וכן צירף סרטון וידאו נדיר ובו נראה האדמו״ר מויז׳ניץ בנסיעה ברכבת בשוויץ, שר יחד עם חתנו הרה״צ ברוך הגר ובני משפחתו את הניגון הפופולארי.

ליברמן נולד וגדל בשכונת גילה בירושלים. התגייס לגלי צה"ל בשנת 2003 ושימש כתב לתחום העבודה והרווחה. בשנת 2009 החל להגיש יחד עם אביב לביא, את התוכנית "יהיה בסדר", מגזין יומי בנושאים חברתיים וסביבתיים. החל משנת 2012 החל בנוסף גם לערוך ולהגיש את התוכנית "שישבת". בדצמבר 2013 החל להגיש את יומן הבוקר של התחנה.

בחודש פברואר 2017 הודיע ליברמן על עזיבת גלי צה"ל ומעברו לתאגיד השידור הישראלי "כאן", בו כאמור, הוא מגיש את התוכנית "קלמן-ליברמן" ברשת כאן ב'. בנוסף הוא מנחה את תוכנית התחקירים "זמן אמת" של ערוץ כאן 11. בוגר אוניברסיטת תל אביב בכלכלה וקולנוע ובעל תואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר-אילן. נשוי לאיריס ואב לשניים. הם מתגוררים בתל אביב.

צפו בביצוע המיוחד: