אגם בוחבוט: "יודעת שיש מישהו ששומר עליי, אבל זה קשור לאני הפנימי שלי"

הזמרת והחיילת הצעירה המצליחה שמטפחת גם קריירת משחק מסבירה מהם הקווים האדומים שלה במשחק וטוענת: "זה לא קשור לדת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/22 14:08 א באב התשפב

אגם בוחבוט: "יודעת שיש מישהו ששומר עליי, אבל זה קשור לאני הפנימי שלי"
בוחבוט., צילום: Flash90

היא פרצה לחיינו כבר לפני עשור, והיא רק בת 18. אגם בוחבוט, מי שהתחילה את דרכה המוזיקלית בתכנית בית ספר למוזיקה ששודרה בערוץ 12 ומשם הפכה לזמרת  ושחקנית מצליחה, משתפת בראיון לרן בוקר על הקווים האדומים בקריירת המשחק, החיבור לדת והשינוי שעברה בשנתיים האחרונות.

יש לי קווים אדומים

לשאלת המראיין על תפקידים אותה לא תעשה, אומרת בוחבוט כי היא לא מוכנה להשתתף בסצנות פחות צנועות. "זה משהו שלא בא בחשבון. אלה הערכים שלי ואני דוגלת בזה שאני יכולה לעשות תפקידים גם בלי זה".

היא נתנה כדוגמא את אביב אלוש, השחקן המתחזק, שלדבריה "עשה תפקידים מיניים ועכשיו הוא לא עושה". הזמרת והשחקנית טוענת כי העניין אינו קשור לדת: "אני כן מאוד מאמינה, אני כן יודעת שיש מישהו ששומר עלי למעלה, אבל זה קשור יותר ל'אני' הפנימי שלי".

רציתי להיות שותפה

בוחבוט שיתפה בתהליך אותו עוברת בשנתיים האחרונות: "הטילו בי ספק וחשבו שאני אפיזודה חולפת, הוכחתי שאני יודעת להמציא את עצמי מחדש. זה לא פשוט להיות זמרת מגיל שמונה, להוציא שירים ולשנות את התדמית שיש לאנשים עליך. לשנות לאנשים את הסטיגמה שאני ילדה בת שמונה ששרה יא מאמא".

"בגיל 16 וחצי הרגשתי שאני צריכה לשנות משהו, שאני לא מוצאת שירים שאני אוהבת", סיפרה. "הרבה מהחשיבה שלי אז היא לא מה שאני היום ולמדתי בשנתיים האחרונות הרבה על מוזיקה. לדעת לשיר זה מהמם, אבל צריך לדעת את העבודה מאחורי הקלעים ולשבור את הראש על מילה אחת אפילו. זה ממש להיות שותפה לכל היצירה, להיות שותפה בהכל".