אמילי עמרוסי נגד הלהיט: אל תתנו לילדים שלכם לשמוע את זה

והעיתונאית והמגישה הסרוגה נתקלה במקרה בלהיט, "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז ותקפה את השיר: "עברית ביובים, אל תתנו לילדים שלכם לשמוע את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/22 08:20 כו באייר התשפב

העיתונאית והמגישה אמילי עמרוסי נגד שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז. בפוסט שפרסמה לאחרונה באינסטגרם שיתפה עמרוסי את העוקבים כי נתקלה במקרה בשיר "דובשנייה" שצובר פופולאריות רבה והחליטה לתקוף את השיר.

עמרוסי בביקורת: עברית ביובים

עמרוסי תקפה את השיר על שימוש במושגים קשים לשמיעה כמו: "ילדה רעה של טיקטוק, בואי לאבויה, יש לה לוק שלא נגעו בה״. וכתבה: "שלשול פזמונאי נעדר תוכן, עברית ביובים, וחריזה מסוכנת לאוזן. אל תתנו לילדים שלכם לשמוע את זה".

נזכיר כי רק לאחרונה, הזמר קובי אפללו פירסם בחשבון האינסטגרם שלו סטורי ובו הוא מבקר את המוסיקאים הפופולאריים כיום, בלי לציין שמות וטוען כי: "לפעמים נדמה לי שגדל פה דור של מוסיקאים (תודה לאל שלא כולם) שמתחרה מי יביא את הטקסט הכי נמוך ומטומטם בשם המגניבות הדפוקה שמוגדרת על ידי אנשים שחיים בסרט שהם וואו".

אפללו ממשיך במתקפה ומבהיר כי עוד כמה שנים אף אחד לא יזכור שום דבר מהשירים הללו: "חמודים, אתם עוד שנייה תעברו את גיל 35 וגם הקהל שלכם מן הסתם יתבגר, הוא יבין די מהר שהשירים שהזנתם אותו מטומטמים, ויש סיכוי שיברח! מה שחשוב זה לא מה שהולך עכשיו זה מה שהולך תמיד".

הביקורת חוללה סערה באינסטגרם, כאשר רבים הסכימו עם דבריו של אפללו, ביניהם מפורסמים רבים שכנראה חושבים שאפשר להעלות את המוסיקה בארץ בכמה רמות.