צפו קובי אפללו אצל שולי רנד: "כשאתה לא גדל על ברכי התורה יוצא לך לפגוע באנשים"

בשיחה עם הזמר והשחקן שולי רנד בתכנית 'תעצרו רגע' של מיזם 'ותן חלקנו' קובי אפללו מדבר על אנשים שהוא פגע בהם, דברים שמעצבנים אותו ואנשים שפגעו בו: "אם תשקר בפני, שאני יודע שזה שקר, זה יכול להטריף אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/22 10:34 א באב התשפב

קובי אפללו אצל שולי רנד: "כשאתה לא גדל על ברכי התורה יוצא לך לפגוע באנשים"
רנד ואפללו בתכנית, צילום: צילום מסך

בסדרה החדשה של מיזם ללימוד יומי "ותן חלקנו" שולי רנד, יושב הזמר והשחקן עם אמנים נבחרים ומשוחח איתם על יהדות, אמונה וקריירה. אחד המרואיינים בתכנית היה הזמר והשחקן שוחח עם הזמר המפורסם קובי אפללו.

צפו: שולי רנד שוחח עם קובי אפללו

רנד פתח את השיחה ושאל את אפללו אם יצא לו לפגוע באנשים. לשאלה הזמר ענה בחיוב: "לצערי, כשאתה לא גדל על ברכי התורה, איך שהוא, יצא לך לפגוע באנשים". השיחה המשיכה ורנד ביקש לדעת מה מכעיס את קובי. אפללו הסביר שלמרות הוא מנסה ליצור סביבו אווירה נינוחה וכיפית, יש דבר אחד שמעצבן אותו: "אם תשקר בפני, שאני יודע שזה שקר, ואתה מוציא אותי מטומטם זה יכול להטריף אותי".

בהמשך השיחה אפללו מתייחס לצד האפל של תעשיית המוזיקה: "אני גדלתי במציאות שבה חבר זה חבר, פה נתקלתי במציאות שאנשים הם חברים שלך בשם האינטרס. אני לא הייתי קורא לזה חבר, אני הייתי קורא לזה יחסים מקצועיים". כזכור, בתקופה האחרונה עורר אפללו סערה כאשר תקף את תעשיית המוזיקה הנוכחית וטען כי הכותבים נלחמים מי יכתוב שירים יותר מטומטמים.