מה הדבר שהכי מפחיד את אביב אלוש | צפו

אביב אלוש בראיון עם שולי רנד מדבר על התהליך החזרה בתשובה ועל המשפחה: "אני יכול להתאכזב, אבל לשנוא את הילד שלך, לא יודע אם דבר כזה אפשרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/22 22:52 כה בתמוז התשפב

מה הדבר שהכי מפחיד את אביב אלוש | צפו
שולי רנד ואביב אלוש, צילום: צילום מסך

בסדרה החדשה של שולי רנד "תעצרו רגע", יושב הזמר והשחקן עם אמנים נבחרים, ביניהם קובי אפללו ושלומי שבת, ומשוחח איתם על יהדות, אמונה וקריירה. היום (א') ישב לשיחה עם השחקן אביב אלוש על החזרה בתשובה, על הורות ועל הציפיות כאבא.

אלוש נשאל אם יש לו ציפייה מהילדים שלו שימשיכו בדרך שלו. "הציפיה אני בטוח שהיא ישנה, הרצון להשתוקקות, התפילה, כל התפילות שהם ילכו בדרך הנכונה, בתפילה שלי תמיד אני מבקש מהקב"ה שתמיד יאיר להם את הדרך", השיב הזמר.

לימים הכל היה לטובה ואני מודה לו על זה

על תהליך החזרה בתשובה, סיפר אלוש שהכל התחיל מהשתוקקות שלו כילד. "אני בא מבית מסורתי, נוסעים לשבת עם החמין", הודה אלוש, "כאילו לא מדליקים אש אבל ככה גדלתי ולי תמיד הייתה השתוקקות. בגיל 6 הייתי הולך עם השכנים שלי לבית הכנסת".

"אבא שלי התחיל לחזור בתשובה, חזר באורות, כשהייתי בן 13, בבר מצווה ואז לי היה מאוד קשוח, פתאום לא נוסעים בשבת. לימים הכל היה לטובה ואני מודה לו על זה. אבל זו תנועה לא בריאה אז אני משתדל להביא את הילדים לתודעה אחרת".

הייתי רוצה שבשביל הילדים שתמיד יהיו שמחים במה שיהיה להם

כנשאל אם הוא מסוגל לכעוס על הילדים שלו, ענה אביב אלוש שזה לא אפשרי לכעוס על ילד. "לא יכול. אני יכול להתאכזב אבל לשנוא את הילד שלך, לא יודע אם דבר כזה אפשרי. יכול להיות סיטואציות קיצוניות", ענה אלוש. 

רנד שאל את אלוש מה הפחד שלו בתור אבא. "הפחד הכי גדול שלי כאב הוא שחלילה יקרה משהו לילדים שלי, זה הפחד הכי גדול", ענה הזמר, "הייתי רוצה שבשביל הילדים שתמיד יהיו שמחים במה שיהיה להם. ילדות מאושרת". לסיום, שאל רנד את אלוש על התיקון שלו כהורה. "לתקן את עצמי. הילדים משקפים לך שיעורים לפתחנו 24/7". 

הקטע המלא מהראיון של שולי רנד ואביב אלוש 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן