מאיה ורטהיימר מתכוננת ליום הולדת ראשון בלי אביה

לפני כארבעה חודשים איבדה הדוגמנית והשחקנית מאיה ורטהיימר את אביה ולקראת יום הולדתה שיחול מחר היא מתכוננת לחגוג בפעם הראשונה בלעדיו ומשתפת בסיפור מרגש

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 14:22 כט בתמוז התשפב

מאיה ורטהיימר מתכוננת ליום הולדת ראשון בלי אביה
צילום: Flash90

לפני כארבעה חודשים איבדה הדוגמנית והשחקנית מאיה ורטהיימר את אביה, איש העסקים והיזם איתן ורטהיימר לאחר מאבק במחלת הסרטן. במהלך מחלתו של אביה, הרבתה ורטהיימר לשתף את עוקביה בתחושות הקשות שמלוות אותה, וכך גם לאחר שנפטר. היום (ה') מפרסמת כוכבת שבאבני"קים, שתציין מחר את יום הולדתה, כיצד היא מתכוננת ליום הולדת ראשון בלי אבא ומשתפת בסיפור מרגש.

ורטהיימר מספרת כיצד נפתחו כל ימי ההולדת שלה עד היום וכותבת: "אבא שלי אהובי היה מעיר אותי בבוקר בכל יום הולדת בגן, יסודי, תיכון, גם כשהייתי בצבא או סטודנטית. הוא היה מחבק אותי ומספר לי כל יום הולדת מחדש 'כשאת נולדת הפכת אותי לאבא. האחות הגישה לי אותך ולא הצלחתי להפסיק לבכות מהתרגשות ומתוך הדמעות יצא צחוק ולא הצלחתי לומר כלום חוץ מ- 'היא משתינה עלי'.

"היינו תמיד צוחקים ואז חיבוק ארוך ואז הייתי אומרת לו 'אבא פליז תיתן לי לחזור לישון תיכף צריך להתחיל יום ההולדת אני עוד עייפה. הוא היה מכסה אותי ונותן לי נשיקה עם חיוך מאוזן לאוזן.
לצערי הרב הוא לא הולך להעיר אותי מחר בבוקר ולספר לי את הסיפור הנפלא על הפעם הראשונה שהשתנתי עליו וכל מה שיש לי כנחמה זה את התמונה הזו של אסיה ואבא מיום הלידה שלה.

"וזה כנראה גלגל החיים. הרגעים הכי גדולים והכי שמחים לפעמים לא היו בנוכחות הפיזית של אלה שאנחנו אוהבים יותר מכל. אבל הם איתנו נוכחים בלב".

צפו בפוסט המלא: