מזל טוב: שרן השכל ילדה זוג תאומות

חברת הכנסת שרן השכל, ששיתפה בעבר על טיפולי הפוריות שעברה, ילדה זוג תאומות מתוקות | "לחבק אותן בלילה, כשהן נרדמות אז כל העולם נרגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/22 09:10 כח בתמוז התשפב

מזל טוב: שרן השכל ילדה זוג תאומות
שרן השכל, צילום: דוברות

חברת הכנסת שרן השכל, ששיתפה וריגשה את כולנו על הטיפולים, הזריקות והאכזבות שמגיעות תוך כדי עבודה פרלמנטרית אינטנסיבית כדי להביא ילד לעולם, ילדה הבוקר (ד') זוג תאומות מתוקות. נזכיר כי בשנה שעברה, ילדה השכל את בתה הראשונה, כך שהיום היא אמא לשלוש בנות.

השכל פרסמה את הבשורה המשמחת ברשתות החברתיות, עם מילותיו של שירו של הזמר עידן רייכל, 'לפני שייגמר', עם שינוי קל המותאם לבנותיה: ״לחבק אותן בלילה, כשהן נרדמות אז כל העולם נרגע. לנשום אותן עמוק, לדעת שתמיד אני אהיה שם בשבילן".

הכמיהה לילד: חברת הכנסת שרן השכל משתפת במסע להורות

לפני כשלוש שנים, שיתפה חברת הכנסת בראיון לחדשות 12 סיפרה על התהליך המורכב והטיפולים שהיא עוברת בכדי להביא ילד לעולם, תוך כדי עבודה פרלמנטרית מורכבת, בחירות, נסיעות להסברה בחו"ל ומאבקים קואליציוניים. 

על הסיבה שבחרה לפתוח ולשתף את כולם במסע שלה היא אומרת: "כולם, באמת ממקום טוב, שואלים מה עם ילדים, ולמה את לא נכנסת להיריון, ומה קורה, ואנשים לא מבינים שיכול להיות שאתמול גיליתי שאיבדתי את התינוק שלי, ממש ככה", סיפרה. "קרה לי מקרה, זה היה לקראת תהליך של שאיבה, הייתי מאוד מנופחת, ואחד השרים, לא מכוונה רעה, מסתכל עליי, מלטף לי את הבטן ואומר לי מזל טוב. אמרתי לו 'לא, אני לא בהריון', זה היה מביך והיה לי לא נעים, ואני בטוחה שבסוף זה גם לא נעים להם".