באמצע ההכנות לשבת גילו שזכו בלוטו בפעם השנייה: "הכל זה מלמעלה, נזכה שוב"

המזל רודף אחריו: תושב השרון שעלה ארצה לפני מספר שנים הספיק לזכות בפעם השנייה בלוטו | "אני לא שולח טופס לכל הגרלה – אלא פועל על פי תחושת בטן. אני באמת מאמין ש'הכל זה מלמעלה'. סמוך ובטוח שזאת לא הפעם האחרונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/22 22:52 כו בתמוז התשפב

באמצע ההכנות לשבת גילו שזכו בלוטו בפעם השנייה: "הכל זה מלמעלה, נזכה שוב"
שבת שלום, צילום: shutterstock

מזל מזל טוב: התבשר בזכייה בלוטו בסכום של מיליון וחצי שלים, וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו. הזוכה המאושר, תושב אזור השרון בן 50 שעלה לארץ עם משפחתו המורחבת לפני מספר שנים מאחת ממדינות אירופה, מספר: "אני מזל טלה – זהו מזל אשר ידוע שהוא עומד על שלו ומתעקש להשיג את מה שהוא רוצה, בלי להרפות, עד שמצליחים. זה המוטו שלי בחיים, שהוכיח עד כה את עצמו".

יגיע שוב?

הזוכה המאושר חשף כי בעבר כבר זכה בלוטו: "כשנה לאחר שעליתי לארץ זכיתי לכבוד להגיע לראשונה לבית מפעל הפיס, לאחר שזכיתי ב־60,000 שקלים במשחקון ה־EXTRA. הייתה לי תחושה כבר אז, שזאת לא הפעם האחרונה שאני אגיע לבית מפעל הפיס. למרות זאת, אני לא שולח טופס לכל הגרלה – אלא פועל על פי תחושת בטן. אני באמת מאמין ש'הכל זה מלמעלה'. אין לי 'שיטה' או מספרים קבועים. לפעמים אני ממלא טופס ידני, לפעמים טופס לוטומט. הפעם זה היה טופס הלוטומט אשר הביא לי את הזכייה. אני סמוך ובטוח שזאת לא הפעם האחרונה בה אגיע שוב לבית מפעל הפיס".

צילום: shutterstock

ביום שישי לאחר ההגרלה, הזוכה ואשתו היו יחדיו ב'סידורי' יום שישי לקראת השבת. "הגענו הביתה, ואשתי התחילה בהכנות לקראת ארוחת שבת המשפחתית. בעודי בסלון נזכרתי שהגרלת הלוטו התקיימה בחמישי ושיש לי טופס בארנק. סרקתי את הטופס באמצעות יישומון מפעל הפיס וגיליתי בתדהמה שהטופס זכה בפרס השני במסלול הדאבל לוטו, ושאני הזוכה היחיד באותה הגרלה בפרס המירבי".

"רצתי לאשתי, צועק מרוב אושר, כשאני מחזיק ביד את הטלפון עם ההודעה מהיישומון, ובישרתי לה על זכייתנו. אשתי מיד אמרה לי: 'שקט, אל תצעק, לא כל השכנים צריכים לשמוע". אחרי מספר דקות הם תהיישבו בסלון, על כוס יין, וחישבו את העתיד. "לא מדובר בסכום משנה חיים, אך עדיין בסכום מכובד. החלטנו להקציב חלק מהסכום לכיסוי המשכנתא, חלק אחר נשמור בצד לעתיד הילדים ויתרת הסכום תממן לנו טיול משפחתי גדול בחו"ל, מה שלא עשינו כמשפחה עוד מלפני התפרצות מגפת הקורונה".