יהורם גאון מוחה: "אולי די, ממש נמאסתם"

הזמר והשחק זוכה פרס ישראל, כתב בפייסבוק על פוסט שיקרי שפורסם בשמו בו הוא משמיץ את כתבי חדשות 12: "זהו פוסט שהוא פייק מוחלט ומי שמפיץ אותו הולך להסתכן בתביעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/22 19:01 כו בתמוז התשפב

יהורם גאון מוחה: "אולי די, ממש נמאסתם"
יהורם גאון, צילום: David Cohen/Flash90

הזמר והיוצר יהורם גאון מרבה להביע את דעתו על נושאים שונים העולים על סדר היום בעמוד הפייסבוק שלו. היום (ב') פרסם הזמר פוסט חריג וזועם בו הוא משתף את מעריציו שבזמן האחרון מסתובב פוסט שקרי שפורסם בשמו בו הוא משמיץ את כתבי ערוץ 12.

"יש איזה פוסט רשע שכותרתו 'מכתב של יהורם גאון לערוץ 12' ובו מושמצים על ידי, אנשי ערוץ החדשות: דנה וייס, רינה מצליח, אמנון אברמוביץ, גיא פלג, יונית לוי, משה נוסבאום, דני קושמרו ועמית סגל. הפוסט השיקרי הזה שנכתב בשמי, הפציע בשמַי, כבר לפני שנתיים, וכל מה שעשיתי כדי להזים את השקר הנבזי הזה לא עזר", כתב גאון.

צעקתי בכל הקול, שהוא שקרי ונבזה ושאני לא כתבתיו

גאון הזכיר שהפוסט הזה מתפרסם מדי פעם הפוסט צץ ברשתות החברתיות והוא שוב מכחיש את כתיבת הפוסט על ידו.  "כל חצי שנה לערך הוא חוזר הנֶגע, כאילו כלום ואני מוצף במסרונים תמהים, כל חצי שנה הוא חוזר בעקשנות ומולך בשמַי לכמה ימים ונעלם על מנת לשוב בעוז, התראיינתי, כתבתי, הצהרתי צעקתי בכל הקול, שהוא שקרי ונבזה ושאני לא כתבתיו ושום דבר לא עוזר לי וכל כמה חודשים הוא חוזר כאילו כלום", הצהיר הזמר.

"אני יודע שזה לא יעזור לי, אבל שיהיה לפחות רשום כמו הודעה, כמו הצהרה, כמו מודעה, לכל מי שיקבל פוסט כזה שאני לא כתבתי אותו , אני לא כתבתי אותו ,אני לא כתבתי אותו . זהו פוסט שהוא פייק מוחלט ומי שמפיץ אותו הולך להסתכן בתביעה של עורך דין אולי די, ממש נמאסתם (הכוונה למי שמעלה זאת כל פעם מחדש)", סיים גאון את דבריו.