יהורם גאון במסר לפוליטיקאים: אם לא תעשו את זה לא נבוא לבחור בכם

לקראת עוד מערכת בחירות ארסית ומלאה בקמפיינים קשים, הזמר ויוצר יהורם גאון מעביר מסר לפוליטיקאים הישראלים: אם לא תשנו גישה פשוט לא נבוא לבחור בכם יותר, נמאס לנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/22 22:52 כו בסיון התשפב

יהורם גאון במסר לפוליטיקאים: אם לא תעשו את זה לא נבוא לבחור בכם
יהורם גאון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ישראל דוהרת לבחירות חמישיות ולחלקים בציבור נמאס מסוג הקמפיינים שמובילים הפוליטיקאים הישראלי בשנים האחרונות. הזמר והיוצר המוכשר יהורם גאון החליט לומר לפוליטיקאים מה באמת אנחנו רוצים לשמוע מהם בחודשים הקרובים. 

יהורם גאון: "חישבו גם עלינו, הבוחרים שרוצים כבר שקט"

בפוסט מיוחד שפרסם גאון בפייסבוק הוא כתב: "נבחרי הלא תמיד נכבדים, מכל המפלגות ,לפני שאתם מתחילים להפוך את ימינו ולילותינו לוויכוחים של בוץ וסחי עד שיהיה קשה ללכת ברחוב מפאת הצחנה, כן אני מרשה לעצמי לדבר כך, כי זה עוד כלום לעומת איך שאתם מדברים האחד על השני, שבו רגע למען השם וכן גם למעננו, זוכרים אותנו? אנחנו העם, חישבו גם עלינו הבוחרים, שרוצים כבר שקט כי עייפנו עד למאוד".

גאון הוסיף: "רישמו כותרת בשם אחדות ומתחת לכותרת רישמו דרכים למימוש,צהרי בידכם כל הכלים שבעולם ליצור אותה את האחדות הזאת שאף פעם לא התכוונתם לממשה. ספרו לנו איך למשל תרתמו את מערכת החינוך ליצירת אחדות,איך תחנכו בני נוער שלומדים במסגרות חינוך שונות ורחוקות האחת מן השניה עד שהילדים אינם מכירים כלל אלו את אלו, אפילו מדברים בשפות שונות איך מייצרים ביניהם אחדות? איך מפגישים אותם איך מביאים אותם במסגרת החינוך ממאה שערים לתל אביב ומתל אביב לבני ברק? איך עושים שירגישו שכלם בני הארץ ולא בנים של זרמים שונים בחינוך ובציבור? ספרו לנו איך תעשו , ועם איזה משרדים וכלים שירושלים בירת הנצח של כל העם בישראל ובתפוצות איך תגרמו לכך , שעיר הבירה שחוברה לה יחדיו , באמת תתחבר סוף סוף לריעותיה".

"אתם תופתעו לראות איך תישארו לבד עם עצמכם ועם הסיסמאות הריקות"

לסיום כתב הזמר: "ספרו לנו איך תהפכו פריפריה ומרכז לישות אחת בלי הבדלים כדי שהפריפריה תחוש חלק ולא נטע זר, כי אם תספרו לנו שוב, כמה ההוא רע ומסכסך ומלכלך והורס וכמה אתם טובים וישרים ובונים אתם תופתעו לראות איך תישארו לבד עם עצמכם ועם הסיסמאות הריקות ובלי עם, כי פשוט לא נבוא לבחור בכם יותר נמאס לנו".