יובל דיין בראיון חושפני: "היה פה שיח אלים ואגרסיבי"

אחרי השבוע הקשה שעברה הזמרת העובדה שלא לחצה את ידו של נשיא ארצות הברית, יובל דיין משיבה למבקרים: "אף אחד לא יודע מה זה להיות חשופה לכל-כך הרבה אנשים מגיל 16. זה הדרך שלי לשמור על עצמי נקייה"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 23/07/22 23:17 כד בתמוז התשפב

יובל דיין בראיון חושפני: "היה פה שיח אלים ואגרסיבי"
יובל דיין, צילום: שי פרנקו

בראיון חושפני הערב לחדשות 12 התייחסה הזמרת הצעירה יובל דיין לסערה שחוללה השבוע כאשר לא לחצה את ידו של ביידן: "כשאתה לוחץ יד לאדם אתה מבטא הערכה לבן-אדם. אני קדתי שלוש פעמים שזה מבטא בדיוק את זה, בפני האדם החשוב בעולם, הנשיא התרגש אפילו יותר מהמחווה שלי, אף אחד לא אמר לי שם שום דבר. יצאתי משם בהרגשה מעולה".

נזכיר כי הסערה סביב הזמרת הצעירה והחוזרת בתשובה החלה כאשר התפרסם סרטון מההופעה שלה עם רן דנקר אותה ביצעה לכבוד נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל. בו נראה כי הנשיא הושיט לה את ידו ללחיצה תום המופע והיא בתגובה קדה לו.

" ביידן אמר לי שזה היה ההייליט של הביקור שלו"

בראיון היא התייחסה לסיבה שבגללה היא שומרת נגיעה: "שמירת נגיעה מגיעה משני מקומות- ממקום דתי וממקום רגשי. אף אחד לא יודע מה זה להיות חשופה לכל-כך הרבה אנשים מגיל 16. הדרך שלי לשמור על עצמי נקייה זה חומת המגן של הערכים שלי ששומרים עליי מפוקסת בתוך הסיטואציה. הגוף שלי הוא שלי".

דיין אמרה כי אחרי הסערה היא הייתה חייבת לברר האם הנשיא באמת נפגע מהמחווה שלה: "התקשרתי לשגריר, והוא האמריקאי צחק עליי בטלפון,כשהוא צחק אני בכיתי. לא היה שם שום דבר לא בסדר. ביידן אמר לי שזה היה ההייליט של הביקור שלו".

"זו אלימות לכל דבר"

דיין המשיכה ואמרה כי ההרגשה אחרי השבוע הזה זה ממש הרגשה של חרם: "מי שבחר לייצר את האנרגיה הקשה הם עברייני מקלדת, זו אלימות לכל דבר. בפעם הבאה שאגש לילד שעבר שיימינג ברשת, אני אוכל להבין אותו כי עברתי את זה".