רן דנקר על סערת יובל דיין: "הדריסה האגרסיבית על המקלדת - לא מתקבלת על הדעת"

הזמר והיוצר, שהופיע עם הזמרת יובל דיין בהופעה בבית הנשיא, יוצא להגנתה: "אין ספור פעמים שמעתי אותה מוודאת שזה עובר לצוות האמריקאי וממנו לכבוד הנשיא. משם זה כבר לא היה בשליטה שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 11:57 יח בתמוז התשפב

רן דנקר על סערת יובל דיין: "הדריסה האגרסיבית על המקלדת - לא מתקבלת על הדעת"
יובל דיין מסרבת בנימוס, צילום: צילום מסך כאן 11

הזמרת והיוצרת יובל דיין זכתה בסוף השבוע האחרון לאינסוף תגובות על החלטתה שלא ללחוץ את ידו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, שהושטה אליה בנימוס. כזכור, יחד עם הזמר רן דנקר, השניים ביצעו עיבוד מיוחד לשיר "לו יהי" של נעמי שמר בטקס שנערך בבית הנשיא בירושלים, זאת במסגרת ביקורו הרשמי של ביידן בישראל. היום (א') הזמר שעמד לצידה בזמן ההופעה יוצא להגנתה.

רן דנקר

רן דנקר צילום: אור דנון

בעמוד האינסטגרם שלו, פתח דנקר בפרגון לאישיותה של הזמרת, שאותה פחות הכיר לפני ההופעה. "לא יכול שלא להתייחס למתקפה שיובל דיין עוברת בימים האחרונים", כתב דנקר, "אז אתן רגע את נקודת המבט שלי כמי שהיה הכי קרוב כל אותם חזרות ורגעים מרגשים יחד על הבמה. את יובל לא הכרתי אישית לפני הכבוד שנפל בחלקנו לשיר לנשיא ארה"ב בבית הנשיא. הכרתי אישה חכמה מצחיקה יפה מוכשרת ובעיקר לב ענקקק צנוע מתחשב ואוהב שרק מחפש לעשות טוב בעולם".

הזמר שיתף שהוא היה מודע להחלטתה והיה עד לכך שהיא מוודא שכולם ידעו על כוונתה. "יובל עדכנה את כל מי שיכלה במשך יומיים שהיא שומרת נגיעה והיה חשוב לה שזה יגיע לכל אחת ואחד בצוות ההפקה של בית הנשיא שהקיף אותנו", שיתף דנקר, "אין ספור פעמים שמעתי אותה מוודאת שזה עובר לצוות האמריקאי וממנו לכבוד הנשיא. משם זה כבר לא היה בשליטה שלה".
 

דנקר: "הסברתי שיובל שומרת נגיעה וכך גם נשיא המדינה, ביידן קיבל בהבנה וחיוך"


דנקר הוסיף והסביר: "כשכבוד הנשיא קם לעברנו מיד שלחתי יד והסברתי שיובל שומרת נגיעה וכך גם נשיא המדינה, ביידן קיבל בהבנה וחיוך הודה לנו על השיר וזהו כך זה נגמר בשלום וקבלה", אמר דנקר.

בסיום דבריו, יצא הזמר נגד אותם אלה שבחרו לתקוף את הזמרת. "אתם יכולים להסכים או לא להסכים עם הבחירה שעשתה . אפשר גם לדון בזה", קבע דנקר, "אבל הדריסה האגרסיבית על המקלדת וההשתלחות חסרת המעצורים ברשת, ובעיקר של הגיבורים המסתתרים.. פשוט לא מתקבלת על הדעת .יובל אהובתי , אני התרגשתי מכל שניה איתך. את הפרטנרית המושלמת. את אמן חד פעמי ואני מחכה לשיר איתך שוב ביחד".