עדן אלנה בדרך לפרישה? "היא סירבה לעבודות של הרבה כסף"

מי שייצגה את ישראל באירוויזיון 2021 והגיעה למקום ה-17 בתחרות, תועדה כמארחת במסעדה בתל אביב: "עדן רוצה קצת שקט ממוזיקה ומהופעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/22 22:17 כב בתמוז התשפב

עדן אלנה בדרך לפרישה? "היא סירבה לעבודות של הרבה כסף"
עדן אלנה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת הצעירה עדן אלנה ייצגה את מדינת ישראל באירוויזיון בשנה שעברה ואף הגיעה למקום ה-17. מאז תחרות השירה הספיקה אלנה להוציא מספר שירים ולהופיע בפסטיגל. קודם לכן אלנה זכתה בעונה השלישית של "אקס פקטור ישראל", ובעונה השביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון". למרות ההצלחה, נראה שהזמרת מבקשת שינוי בחייה.

אתמול (ד'), בשעות אחר הצהריים תועדה אלנה במסעדת שאראק בתל אביב, מסעדה בה היא עובדת כבר חודשיים כמארחת, כך פורסם ב"פנאי פלוס". על פי הדיווח באתר, אלנה כבר לא פעילה בתחום המוזיקה ואף ביקשה לעזוב את הענף.

"היא סירבה לעבודות של הרבה כסף"

מקורב שביקש להישאר בעילום שם, אמר: "עדן רוצה קצת שקט ממוזיקה ומהופעות. היא הפסיקה לקחת הופעות. היא באה לצילומים לקליפ של שחר טבוך בגדר טובה חברית. היא פשוט פרשה, היא סירבה לעבודות של הרבה כסף".

מטעם הליקון "ארומה מיוזיק" נמסר לפנאי פלוס: "הליקון ארומה מיוזיק ועדן אלנה החליטו במשותף שלא להאריך את הסכם העבודה ביניהן ועדן אלנה שוחררה מהחברה. אנו מאחלים לה המון בהצלחה בהמשך דרכה המוזיקלית". כשביקשנו תגובה מאלנה עצמה, היא מסרה: "תרשום מה שבא לך, שיהיה יום טוב".

חצי גמר האירווזיון של עדן אלנה: