היועצים שליוו את סמוטריץ' שלוש שנים נפרדים מהמפלגה: "ניפגש בחוף הים"

אחרי 3 שנים וארבעה קמפיינים, היועצים אסי טלמון ואריק בן שמעון נפרדים מסמוטריץ' ומפלגת הציונות הדתית: "הגיע הזמן להמשיך הלאה אל האתגרים הנוספים של משרדנו. גאים על הדרך וההישגים" | סמוטריץ': "חוויה מדהימה ומעצימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 12:14 כ בתמוז התשפב

היועצים שליוו את סמוטריץ' שלוש שנים נפרדים מהמפלגה: "ניפגש בחוף הים"
סמוטריץ' והיועצים, צילום: ללא

אחרי שלוש שנים אינטנסיביות: משרד הדוברות והאסטרטגיה טלמון ובן שמעון מודיע על פרידה ממפלגת הציונות הדתית, והוט לא יהיה מעורב בקמפיין הבחירות הקרוב. כזכורף יועצי התקשורת והאסטרטגיה אסי טלמון ואריק בן שמעון החלו ללוות את מפלגת הציונות הדתית מיד לאחר היבחרו של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לראשות המפלגה.

"מודים מקרב לב למנהיג הציונות הדתית והימין האידיאולוגי"

המשרד הוביל וליווה במהלך השנים האחרונות את מיתוג המפלגה מחדש, את ארבעת מערכות הבחירות האחרונות ואת הקמפיין נגד ממשלת בנט. אסי טלמון ואריק בן שמעון מסרו אחרי הפרידה: "אחרי שלוש שנים, ארבעה קמפיינים, ומאבק אופוזיציוני מתיש הגיע הזמן להמשיך הלאה אל האתגרים הנוספים של משרדנו. גאים על הדרך וההישגים אליהם הגענו יחד עם מפלגת הציונות הדתית, מודים מקרב לב למנהיג הציונות הדתית והימין האידיאולוגי בצלאל סמוטריץ׳ וכבר מסתערים על הפרויקט הבא. השנה ב-1/11 נפגש בחוף הים".

הציונות הדתית ביום הבחירות בשנה שעברה

הציונות הדתית ביום הבחירות בשנה שעברה |  צילום: Sraya Diamant/Flash90

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', מסר: "העבודה עם אסי ואריק במהלך השנים האחרונות הייתה חוויה מדהימה ומעצימה ואני חב להם הרבה מהמקום שהציונות הדתית ואני באופן אישי נמצאים בו היום. בתקופות סוערות, מהמורכבות שידעה המערכת הפוליטית הישראלית, הם היו שם בשבילנו בכל רגע מסביב לשעון, בימים ובלילות, במסירות, במקצועיות, באמינות ובהזדהות מלאה. עם תובנות מדויקות, עצות טובות ואסטרטגיה מנצחת. אני מודה להם מאוד ומשוכנע שדרכינו יצטלבו שוב בהמשך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן