"מאתגר ואינטנסיבי" ליבי משתפת אחרי הגירושין: "מציאות חדשה"

האושיה הדתיה ליבי נחימובסקי הדהימה את העוקבים כשהודיעה כי היא ובן זוגה החליטו להתגרש, אחרי שבוע סוער היא משתפת במצבה ומודה לכל המחזקים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/22 08:17 יא בתמוז התשפב

ליבי משתפת אחרי הגירושין: "מציאות חדשה"
ליבי נחימובסקי, צילום: מתוך "מדברים עם עדן הראל", ערוץ 14

אחת האושיות הכי אהובות באינסטגרם, הדתיה ליבי נחימובסקי, ליבילנד, הפתיעה לפני שבוע כשחשפה כי היא ובן זוגה החליטו להתגרש. אחרי שבוע לא קל היא משתפת את העוקבים בהתמודדות ומספרת מה נותן לה כוח.  

ליבי: "שבוע מאוד מאתגר ואינטנסיבי, פיזי ונפשי"

ליבי כתבה למאה אלף העוקבים שלה: "שבת ראשונה בבית החדש, אנחנו סוגרים שבוע מאוד מאתגר ואינטנסיבי, פיזי ונפשי. עכשיו כבר נושמת. לומדת ללכת אל מציאות חדשה. תודה ענקית על החיבוק העוצמתי והמילים המחזקות. קראתי את הכל בדמעות ומרגישה שזכיתי בכם, אוהבת".

ההודעה הדרמטית על הגירושין

בהודעה על הגירושין כתבה ליבי: "מתהפכת לי הבטן", כתבה ליבי באינסטגרם. "מיקס רחב של רגשות מעורבים להם יחד, בעיקר פחד, בדידות, חוסר ודאות ועוד מגוון רגשות שמרגישים כשעוזבים את הבית שבו גידלתי שישה ילדים והקמתי משפחה. אורזת חפצים שהם זכרונות".

היא המשיכה: "עד גיל 12 האמנתי שהחיים עם תוכנית על פי בקשתך, מה בא לך זה מה שתקבלי. אבל היום בגיל 32 אני יודעת בוודאות שהחיים הם תוכנית אך ורק על פי בקשתו של הקדוש-ברוך-הוא. בחודשים האחרונים שאלתם אותי על המצב הזוגי שלי ולמה אני פחות מעלה תוכן ופחות משתפת. מכיוון שאתם חלק משמעותי בחיי החלטתי שזה משהו שאני רוצה לשתף אתכם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן