עד המדינה בתיק 4,000 ומוחמד מסעודיה ; כך הגיבו ברשת להחלטה של עמיחי שיקלי

החלטתו של שיקלי למשוך את העתירה נגד הפרשתו ולהתפטר מהכנסת גרמה ללא מעט אנשי ימין לשמוח לאידה של ימינה שהמהלך שלה להפרשת שיקלי בוטל דה פקטו| נעם פתחי: "שיקלי עובד על הספר "איך לנצח בנט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/22 19:13 יא בתמוז התשפב

עד המדינה בתיק 4,000 ומוחמד מסעודיה ; כך הגיבו ברשת להחלטה של עמיחי שיקלי
שלמה פילבר. רמקולים מתחת לבית, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הודעתו הדרמטית של עמיחי שיקלי על משיכת העתירה שהגיש למחוזי והתפטרות מהכנסת בתמורה לכך שיוכל להתמודד בבחירות הקרובות ברשימה קיימת או עצמאית, צייצני טוויטר מימין מיהרו לצהול ולהלל את חבר הכנסת שהראה עמוד שדרה אידאולוגי. 

הצייצן הסעודי מוחמד סעוד, צייץ בחשבון הטוויטר שלו "חבר הכנסת עמיחי שיקלי, אתה תותח, אני כאן בסעודיה מחזיק לך אצבעות, אתה איש אמת" וצירף אפילו סרטון 

שלמה פילבר: "סוג של צדק פואטי. בנט שנלחם לחסלו הולך הביתה. שקד שחלמה על שיריון בליכוד נלחמת על אחוז החסימה."

עד המדינה המרכזי בתיק 4,000 שלמה פילבר צייץ אף הוא על פרשת שיקלי  "סיום הפרשת שיקלי הוא סוג של צדק פואטי. בנט שנלחם לחסלו הולך הביתה. שקד שחלמה על שיריון בליכוד נלחמת על אחוז החסימה. מתן כהנא, שטען להפרשתו בוועדת הכנסת בסטטוס זמני של הומלס פוליטי. ושיקלי שדבק באידאולוגיה צועד בדרך המלך לכנסת הבאה בליכוד. גם זה קורה בפוליטיקה. 

איש התקשורת ואושיית הרשת נועם פתחי צייץ בהלצה  "שיקלי עובד על הספר "איך לנצח בנט"

יותם זמרי: שיקלי בפנים, איילת שקד רואה את אחוז החסימה מלמטה, למה מגיע לי כל הטוב הזה?"

איש התקשורת יותם זמרי, מי שהצביע ימינה בבחירות האחרונות ומאז מראה את תסכולו ממהלכי המפלגה צייץ בשמחה  "הנדל נזרק, שיקלי בפנים, סער חובר לגנץ, איילת שקד רואה את אחוז החסימה מלמטה, מיכל שיר. למה מגיע לי כל הטוב הזה." 

ינון מגל צייץ על המהלך שמבטיח את הישארותו של שיקלי בכנסת הבאה "כפי שאמרתי לא פעם: שיקלי יהיה בכנסת הבאה בנט ושקד לא"

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן