זה תפס גם את צופית גרנט: "כאב לי כל הגוף ברמות מטורפות"

אשת הטלוויזיה ורעייתו של שולי רנד התגלתה חיובית לנגיף הקורונה. ברשת החברתית היא סיפרה לעוקבים על, "כל מה שמספרים על המחלה הארורה הזאת נכון" | רפואה שלמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/22 19:11 ז בתמוז התשפב

זה תפס גם את צופית גרנט: "כאב לי כל הגוף ברמות מטורפות"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

לאחר תקופה ארוכה של ירידה בתחלואה, בשבועות האחרונים חלה עליה בתחלואת הקורונה, כאשר מדי יום נרשמים חולים חדשים. גם אשת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה לסטטיסטיקה, ובסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא בישרה לעוקבים על הנגיף שהגיע לבקר. 

"קורונה תקפה אותי בשבוע האחרון, כל מה שמספרים על המחלה הארורה הזאת נכון"'היא שיתפה, "כואב לי כל הגוף ברמות מטורפות, הראש התפוצץ, היה לי ורטיגו והרגשתי מורעלת. תודה לאל אני כבר שלילית אבל הכוח מסרב לחזור. עוד קצת יהיה בסדר". 

שולי רנד חלה בקורונה בגל האומיקרון 

כזכור, בעלה הטרי שולי רנד חלה בקורונה בחודש ינואר האחרון, עם פרוץ גל האומיקרון. באמצע השבוע הופיע הזמר במועדון הזאפה בהרצליה, יחד עם ההופעה "תשליך", ויממה לאחר מכן גילה כי נדבק בנגיף, למרות שמצבו הכללי היה תקין, הופעותיו הקרובות בוטלו. 

בתחילת השבוע גם לשולי רנד היו בשורות לספר לעוקבים, אולם מדובר היה בחדשות משמחות יותר. בקרוב תעלה סדרת רשת, והפעם השחקן שזכה בשני פרסי אופיר יחליף תפקידים ויגלם את תפקיד המראיין. בפרויקט חדש של סרטונים בני כמה דקות הוא ישב עם אמנים נבחרים, ביניהם אביב אלוש, קובי אפללו ושלומי שבת, וישוחח איתם על יהדות, אמונה וקריירה.