האושיה החרדית בתגובה ראשונה אחרי הגירושין: "חייבת לכן תודה"

כוכבי הרשת החרדיים ליבי ניחמובסקי ובעלה יעקב עוררו תדהמה בתחילת השבוע כאשר הודיעו כי הם מתגרשים אחרי 14 שנות נישואין ו-6 ילדים משותפים. היום ליבי אמרה תודה לעוקבות שתמכו וחיזקו אותה לאורך הדרך

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/22 14:00 ז בתמוז התשפב

האושיה החרדית בתגובה ראשונה אחרי הגירושין: "חייבת לכן תודה"
ליבי בתכנית של פאולה וליאון | , צילום: צילום מסך פאולה וליאון

ליבי נחימובסקי, או בשמה המוכר יותר "ליבילנד", היא אחת הבלוגריות ואושיות הרשת המוכרות ביותר בתעשייה. היא מתגוררת בכפר חב"ד, אם לשישה, ומפעילה חשבון אינסטגרם ואתר אינטרנט בהם היא מפיצה את התוכן שלה. בהודעה שהפתיעה רבים, הודיעה ליבי בתחילת השבוע כי היא מתגרשת מבעלה יעקב, בעצמו שותף רב לתכנים שלה וכוכב רשת.

היום (ד') שיתפה ליבי סדרת סטוריז בהם היא מתייחסת להודעות שקיבלה אחרי ההודעה הדרמטית ואמרה: "אני פשוט חייבת, לכן תודה, כנראה עד הפנסיה לא אצליח לחזור לכל מי שכתבה לי הודעות.. בכל השנים שלי באינסטגרם לא קיבלתי כל-כך הרבה אהבה וחיזוקים,  עצם זה שאני יושבת עכשיו עם קפה ומחייכת, זה לגמרי בזכותכן".

"ההחלטה הכי קשה ומפחידה שקיבלתי בחיים"

נזכיר כי בהודעת הגירושין כתבה ליבי: "אז אתחיל מהסוף: אחרי 14 שנים יחד ושישה ילדים שהם הכל בשבילי, יעקב ואני החלטנו להיפרד. קשה היה לקבל החלטה כזו והיא יכולה לומר שזו ההחלטה הכי קשה ומפחידה שקיבלתי בחיים אבל יחד עם זאת אני הולכת אליה שלמה ומודעת לאתגרים הלא פשוטים שיהיו בדרכי. יודעת שהטוב האמיתי עוד לפני ומתרגשת להתחיל מסע חדש בחיי".