הזוג החרדי הכי מוכר ברשת בהודעת גירושין מפתיעה: "מתהפכת לי הבטן"

ליבי נחימובסקי, ליבילנד, היא אחת מאושיות הרשת החרדיות המצליחות ביותר, ובהודעה מפתיעה היא מספרת על החלטתה להתגרש מבעלה יעקב: "ההחלטה הכי קשה שקיבלתי בחיים, כל יום אצלי מרגיש כמו תוכנית חמישים פרקים של הישרדות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/22 22:07 ג בתמוז התשפב

הזוג החרדי הכי מוכר ברשת בהודעת גירושין מפתיעה: "מתהפכת לי הבטן"
ליבילנד, צילום: מתוך "מדברים עם עדן הראל", ערוץ 14

ליבי נחימובסקי, או בשמה המוכר יותר ליבילנד, היא אחת הבלוגריות ואושיות הרשת המוכרות. היא מתגוררת בכפר חב"ד ואם לשישה, ומפעילה חשבון אינסטגרם ואתר אינטרנט בהם היא מפיצה את התוכן שלה. בהודעה שהפתיעה רבים, הודיעה ליבי כי היא מתגרשת מבעלה יעקב.

ההודעה הדרמטית

"מתהפכת לי הבטן", כתבה ליבי באינסטגרם. "מיקס רחב של רגשות מעורבים להם יחד, בעיקר פחד, בדידות, חוסר ודאות ועוד מגוון רגשות שמרגישים כשעוזבים את הבית שבו גידלתי שישה ילדים והקמתי משפחה. אורזת חפצים שהם זכרונות".

היא המשיכה: "עד גיל 12 האמנתי שהחיים עם תוכנית על פי בקשתך, מה בא לך זה מה שתקבלי. אבל היום בגיל 32 אני יודעת בוודאות שהחיים הם תוכנית אך ורק על פי בקשתו של הקדוש-ברוך-הוא. בחודשים האחרונים שאלתם אותי על המצב הזוגי שלי ולמה אני פחות מעלה תוכן ופחות משתפת. מכיוון שאתם חלק משמעותי בחיי החלטתי שזה משהו שאני רוצה לשתף אתכם".

"יודעת שהטוב האמיתי עוד לפני"

"אז אתחיל מהסוף: אחרי 14 שנים יחד ושישה ילדים שהם הכל בשבילי, יעקב ואני החלטנו להיפרד. קשה היה לקבל החלטה כזו והיא יכולה לומר שזו ההחלטה הכי קשה ומפחידה שקיבלתי בחיים אבל יחד עם זאת אני הולכת אליה שלמה ומודעת לאתגרים הלא פשוטים שיהיו בדרכי. יודעת שהטוב האמיתי עוד לפני ומתרגשת להתחיל מסע חדש בחיי".

"כל יום אצלי מרגיש כמו תוכנית 50 פרקים של הישרדות אבל חייבת לומר שלא היה לי מושג שיש בי כוחות כל כך עצומים שמסתבר מתגלים לצערי רק ברגע משבר. תחסכו ממני בבקשה תגובות ביקורתיות אם עשיתי נכון או לא נכון. את הסיבות אני בוחרת להשאיר לנו אז רק אזכיר כאן את המילים שכתב לי הלל הזקן ונראה לי יסכמו מעולה: אל תדין את חברך עד שתגיע למקומו. אוהבת, ליבי".