ברקע גירושיה של ליבי נחימובסקי - הרבנית קולדצקי: ”לפעמים להתגרש זו מצווה גדולה”

הרבנית לאה קולדצקי מתייחסת לגל הגירושים במגזר החרדי, ומרגיעה: "אם התגרשתן זה מה שהקב"ה רצה, לפעמים זו המצווה הכי גדולה, אני בטוחה שכל אחת עשתה את כל מה שהיא יכלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/22 21:45 ה בתמוז התשפב

ברקע גירושיה של ליבי נחימובסקי - הרבנית קולדצקי: ”לפעמים להתגרש זו מצווה גדולה”
הרבנית לאה קולדצקי, צילום: Shlomi Cohen/Flash90

במוצאי השבת האחרונה פרסמה אחת הבלוגריות ואושיות הרשת המוכרות ליבי נחימובסקי, או בכינויה המוכר יותר "ליבילנד" כי היא מתגרשת מבעלה יעקב. ליבי הפתיע רבים אולם נדמה כי במגזר החרדי לא מופתעים, שכן לאחרונה נרשם גל גירושים גדול. הרבנית החרדית לאה קולדצקי התייחסה היום לסוגיה, וניסתה להרגיע את הציבור.

הרבנית קולדצקי; ״אם התגרשתם זה מה שהקב״ה רצה לפעמים זו המצווה הכי גדולה״

קולצדקי, שהיא בתם של הרב חיים קניבסקי והרבנית בת-שבע קניבסקי, אמרה בדף האינסטגרם של "הרבנית": "אם התגרשתן זה מה שהקב"ה רצה, לפעמים זו המצווה הכי גדולה. אני בטוחה שכל אחת עשתה את כל מה שהיא יכלה. יש מסכת שלמה של גירושין". 

"אני בטוחה שכל אחת ניסתה ועשתה כל שיכלה, התייעצה עם גדולי ישראלי והכל - ואחרי שעשיתם את זה השם יעזור בעזרת השם שעשיתם את הדבר הכי טוב שיכול להיות. בזכות זה שכולכן עוזרות אחת לשניה ומסייעות ושומרות אחת את השניה יהיה לכן נחת מהילדים, בריאות איתנה אריכות ימים ושנים ופרנה וזיווגים הגונים בקרוב". 

ההודעה הדרמטית של ליבי

"מתהפכת לי הבטן", כתבה ליבי באינסטגרם. "מיקס רחב של רגשות מעורבים להם יחד, בעיקר פחד, בדידות, חוסר ודאות ועוד מגוון רגשות שמרגישים כשעוזבים את הבית שבו גידלתי שישה ילדים והקמתי משפחה. אורזת חפצים שהם זכרונות".

היא המשיכה וכתבה כי עד גיל 12 האמינה שהחיים עם תוכנית על פי בקשתך, "מה בא לך זה מה שתקבלי. אבל היום בגיל 32 אני יודעת בוודאות שהחיים הם תוכנית אך ורק על פי בקשתו של הקדוש-ברוך-הוא. בחודשים האחרונים שאלתם אותי על המצב הזוגי שלי ולמה אני פחות מעלה תוכן ופחות משתפת. מכיוון שאתם חלק משמעותי בחיי החלטתי שזה משהו שאני רוצה לשתף אתכם".

"יודעת שהטוב האמיתי עוד לפני"

ליבי הגיעה לעיקר דבריה: "אחרי 14 שנים יחד ושישה ילדים שהם הכל בשבילי, יעקב ואני החלטנו להיפרד. קשה היה לקבל החלטה כזו והיא יכולה לומר שזו ההחלטה הכי קשה ומפחידה שקיבלתי בחיים אבל יחד עם זאת אני הולכת אליה שלמה ומודעת לאתגרים הלא פשוטים שיהיו בדרכי. יודעת שהטוב האמיתי עוד לפני ומתרגשת להתחיל מסע חדש בחיי".