עופר חדד מתרגש: "לא מובנת מאליה הזכות לחוות את הרגע המופלא הזה שוב"

העיתונאי הסרוג מחדשות 12 הודה לקב"ה על לידת בתו שהגיחה לאוויר העולם לפני כשבועיים, הודה לצוות הרפואי וכמובן לרעייתו: "היו כמה רגעים מלחיצים אבל שמרת שם על קור רוח מופלא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 22:57 ד בתמוז התשפב

עופר חדד מתרגש: "לא מובנת מאליה הזכות לחוות את הרגע המופלא הזה שוב"
עופר חדד , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

שבועיים חלפו מאז חגגו עיתונאי חדשות 12 עופר חדד ורעייתו הודי את הולדת בתם החדשה, ליבה. "נרגשים ומלאי הודיה לה׳ על סוכריה קטנה שהצטרפה בשעה טובה ומוצלחת למשפחת חדד אחרי הריון ארוך במיוחד", כתב חדד בחשבון הטוויטר שלו. הערב (א') התרגש חדד והודה לרעייתו ולקב"ה בפוסט מיוחד בחשבון הפייסבוק שלו.

"לקח לי משהו כמו שבועיים להסדיר את הנשימה אחרי הלידה של ליבה ולהגיד תודה. בראש ובראשונה לקב"ה על נס אחד גדו", כתב חדד. "כל הריון הוא פשוט נס. קשה לתאר כמה לא מובנת מאליה הזכות לחוות את הרגע המופלא הזה שוב. להגדיל את המשפחה עם תינוקת חמודה. 'ואילו פינו מלא שירה כים... אין אנחנו מספיקים להודות לך...'". 

חדד הודה כאמור לרעייתו "שהחליטה לבדוק כמה זמן נמשך הריון של פילות, ואז בחדר לידה התגלתה בכלל כנמרה. היו כמה רגעים מלחיצים אבל שמרת שם על קור רוח מופלא (איפה כל הרוגע הזה רגע לפני כניסת שבת כשאת שוברת צלחות בבית?) אוהב אותך".

העיתונאי הסרוג הודה לכולם על הברכות והמילים הטובות, והוסיף לסיום: "תודה ענקית, אינסופית, לחברים בבית החולים הדסה עין כרם. אנחנו לקוחות חוזרים. תודה לד"ר שי פורת המופלא, תודה לצוות המקצועי והמתוק, לדניאלה דייקמן המיילדת, ובתיה קפלן האחות האחראית. לאחיות הנהדרות במחלקת יולדות. לא יכולנו לבקש צוות קשוב יותר, רגוע ומלא ידע ורצון לסייע".

"ותודה לך ליבה שבאת ופתחת לנו עוד חדר בלב. כבר מאוהבים בך, אבא אמא ואיל (גם אם הוא מביע את זה באגרסיביות קלה)".