הסרוגה שכמעט ניצחה את עופר חדד: מאחורי הקלעים של חידון התנ"ך

אתמול דיווחנו כי העיתונאי הסרוג עופר חדד יחליף את אבשלום קור בהנחיית חידון התנ"ך, אבל לכיפה נודע כי במרוץ לתפקיד הנחשק השתתפה גם העיתונאית הסרוגה אמילי עמרוסי

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/22 20:29 כז באדר ב'

עד הפרישה המפתיעה חידון התנ"ך לנוער היה שנים בימתו הקבועה של אבשלום קור, אמש (ג') דיווחנו כי העיתונאי הסרוג עופר חדד הוא זה שיחליף את קור ויכנס לנעליו בהנחיית החידון. אבל כעת ניתן לומר כי מאז הודיע קור על פרישה מפתיעה, התקיים מרוץ לתפקיד, והעיתונאית הסרוגה אמילי עמרוסי הייתה קרובה מאוד לתפקיד הנחשק.

לא רק עופר חדד: אמילי עמרוסי התמודדה לתפקיד בחידון התנ"ך

גורמים במשרד החינוך מאוד רצו לראות את עמרוסי בתפקיד היוקרתי, ומשא ומתן התקיים איתה במשך חודש שלם. לבסוף זכה בתפקיד עופר חדד שמסר, "חידון התנ״ך העולמי הוא מוסד יהודי וישראלי. ברמה האישית זה כבוד עצום עבורי להנחות את אחד הסמלים המרכזיים והאהובים של יום העצמאות, וכבוד גדול לא פחות להיכנס לנעליו של המנחה המיתולוגי אבשלום קור שהפך שם נרדף למעמד הזה. נשתדל לעמוד במשימה בכבוד״.

נציין כי בכתבה שפרסמנו בשבוע שעבר הצבנו את חדד כמועמד מתאים וכתבנו, "הסרוגים הטובים כבר מזמן בתקשורת, אבל הראשון שעשה את זה כמו שצריך וכבש גם את עמדת ההנחיה הוא עופר חדד שמוביל את התכנית 'שלוש' בחדשות 12. בוגר תנועת בני עקיבא ובוגר ישיבת ההסדר בעתניאל, שתנ"ך הוא אחד מאבני היסוד שלה. חדד הוא מנחה מקצועי, רהוט ודתי, אין מתאים ממנו להיכנס לנעליו של אבשלום קור". כעת ניתן לומר באופן רשמי, שחדד יכנס לנעליו הגדולות של קור.

פנינו לאמילי עמרוסי והיא סירבה להגיב.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן