האתגר המטורף של חזי דין: "להשתחרר מחליפת משוגעים בזמן שאש בוערת על החבלים"

אחרי שהבטיח שזאת הפעם האחרונה, הקוסם חזי דין הכריז כי הוא שוב מסכן את חייו עם קסם אקסטרים, שהוא למעשה שדרוג של אותו קסם מבנייני עזריאלי מלפני 12 שנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 12:32 ד בתמוז התשפב

האתגר המטורף של חזי דין: "להשתחרר מחליפת משוגעים בזמן שאש בוערת על החבלים"
חזי דין, צילום: משה נחמוביץ

הקוסם חזי דין הכריז כי יחזור לסכן את חייו עם קסם אקסטרים באירוע פתוח לקהל הרחב מנמל תל אביב בערב יום חמישי בתאריך 14.7, בו יתלה שוב בין שמיים וארץ, בגובה 30 מטר ויצטרך להשתחרר מחליפת משוגעים בזמן שאש בוערת על החבלים הקשורים למלתעות ברזל קטלניות שמאיימות לפגוע בו. 

לפני 12 שנה, בלילה לבן של תל אביב, חזי דין נתלה הפוך על בנייני עזריאלי עם חליפת משוגעים והיה צריך להשתחרר ממנה בזמן לפני שנשרף בלהבות. זה היה קסם האקסטרים האחרון שעשה, 3 חודשים אחרי שיצא מקוביית הקרח בה שהה 64 שעות ושבר שיא גינס. 

חזי יעמוד תלוי ממנוף בגובה 30 מטר כשהוא תלוי מהרגליים  וקשור בחליפת משוגעים

הפעם, אתגר ההיחלצות הוא שדרוג של הקסם בעזריאלי מלפני 12 שנה. חזי עומד להיות תלוי ממנוף בגובה 30 מטר כשהוא הפוך, תלוי מהרגליים כלפי מטה וקשור בחליפת משוגעים. 
החבלים של חזי מחוברים גם למלתעות מברזל, שכל כנף שוקלת 350 קילו, ומה שמחזיק אותן מלהיסגר הוא החבל שיוצת באש. חזי צריך להשתחרר מחליפת המשוגעים, לנתק את עצמו, וליפול מגובה 30 מטר על מזרון ענק לפני שהחבל נקרע והמלתעות יסגרו עליו.