ענהאל שמואלי שאלה את עקיבא אם היה מתחתן איתה שוב: "הוא שתק"

האושייה הסרוגה התייחסה לשינויים שחווים בני הזוג לאחר שנים רבות של נישואים וסיפרה מה קרה כשבחנה זאת על עצמה, ביחס לתאונה הקשה שעברה: "באופן טבעי הלחץ גובר ואתה שואל את עצמך איך תשרוד אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/22 11:06 יג בסיון התשפב

ענהאל שמואלי שאלה את עקיבא אם היה מתחתן איתה שוב: "הוא שתק"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

מספר שבועות חלפו מאז חוללה ענהאל שמואלי סערה במגזר הדתי, כאשר במסגרת שאלות ותשובות עם הגולשות באינסטגרם היא התייחסה לדרישה של גברים "למצוא בחורה בתולה". מאז היא כבר הספיקה להתראיין בנושא ולהבהיר את עמדתה: "זה איסור שאני מחנכת את הבנות שלי על פיו, אבל זה לא מגדיר בן אדם". 

בפוסט חדש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, במסגרת דקה לשבת, סיפרה על השינויים שחלו בה ובבן זוגה עקיבא לאורך השנים מאז שנישאו. "הבוקר התעוררתי ושאלתי אותו, 'אומרים לך שאני הכלה עם כל מה שאתה יודע, אתה מתחתן איתי?!' היה לי ברור שיענה כן, בטח וכו אבל הוא שתק!
מיד הגבתי: 'מה?! רגע, לא הבנתי למה אתה שותק?' הוא ענה: שאלת ברצינות ואני רוצה לענות ברצינות אז שניה אני חושב.'". 

"לאט לאט אני מבינה את ההשלכות הפיזיות ובעיקר נפשיות שיש לתאונה עלי"

"אחרי כמה דקות שהרגישו שעות עקיבא ענה: 'אני חושב שכן, העובדה שהיום אני רואה מה עברנו יחד בחברות ותקשורת טובה, נותנת לי אישור שאת הבחירה הנכונה' 15 שנה ששנינו עוברים תהליך, לפעמים משותף לפעמים בנפרד, פעם אני תמכתי בו ופעם הוא תמך בי, פעם אני שילמתי מחיר והקרבתי ופעם הוא שילם". 

בהמשך דבריה התייחסה שמואלי לתאונת הדרכים שעברה לאחרונה וסיפרה שמאז האירוע היא מרגישה אחרת ושונה. "לאט לאט אני מבינה את ההשלכות הפיזיות ובעיקר נפשיות שיש לה עלי.
אני לא אותה ענהאל. לפעמים זה מחרפן אותי, לפעמים זה מתסכל, אני בגדול לומדת לחיות עם הגרסה החדשה שלי". 

אני חסרת סבלנות בעיקר לעצמי וכמובן גם כלפיו 

לדבריה, הבית עובר טלטלה ועקיבא בראש. "אתם לא רואים ומרגישים, אבל האיש שלי חווה אותם יום יום בדברים הקטנים. כנראה בגלל משככי הכאבים אני אומרת דברים ושוכחת ליישמם, עייפה ונרדמת בשניות, חסרת סבלנות בעיקר לעצמי אבל כמובן גם כלפיו". 

"אז למרות התשובה שלו בדיליי, פתאום קלטתי את האבסורד המטורף שאם היו פורסים לפנינו את כל האתגרים העתידיים לפני החתונה, כנראה ששנינו היינו עושה סיבוב פרסה. 
הרי באותו רגע שאתה מול הקושי אתה מעדיף לוותר על ההתמודדות מולו.
באופן טבעי הלחץ גובר ואתה שואל את עצמך איך תשרוד אותו?! איך תתגבר על הרגע הזה?!
ואז שורדים את הרגע הזה ועוד רגע ועוד רגע שבסוף הופכים להיות הסיבה שבגללה נבחר זה בזו גם בפעם השנייה".