הג'וב החדש של ראש הממשלה לשעבר: יו"ר מוקד רפואי טלפוני

בגיל 80 וכמעט עשור אחרי שהוא פרש מהחיים הפוליטיים, אהוד ברק ימונה בימים הקרובים כיו"ר חברת רפואה טלפונית: "בכוונתי להצטרף למימוש הצמיחה הגלובלית של שחל, בעיקר בארה"ב ובגרמניה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/22 11:02 א בתמוז התשפב

הג'וב החדש של ראש הממשלה לשעבר: יו"ר מוקד רפואי טלפוני
צילום: shutterstock

מאז שפרש מהפוליטיקה בשנת 2012, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שימש בשלל תפקידים, כולל תפקידי מפתח במספר חברות. בימים אלה ברק מצטרף למוקד הרפואי הטלפוני "שחל טלרפואה" בו ישמש כיו"ר משותף של החברה. תנאי ההתקשרות של ברק יובאו לאישור אסיפה כללית מיוחדת של בעלי המניות שתזומן בימים הקרובים. לאחר אישור התנאים על ידי האסיפה ימנה דירקטוריון החברה את היו"ר המשותף. "שחל טלרפואה" הוא מוקד רפואי טלפוני שהוקם על ידי חברת שחל בשנת 1987.

אהוד ברק

אהוד ברק | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ברק אמר כי הוא שמח להצטרף לניהול הבכיר של החברה. "כתוצאה משינוי גלובלי, הטלרפואה הפכה לטיפול מקובל במתן שירותים רפואיים. לשחל טכנולוגיה מוכחת, ידע עשיר, ניסיון רב ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם ארגוני בריאות מובילים כגון Mayo Clinic,CVS Health  ו- Henry Schein בארה"ב וכן עם AOK Bayren ו-BARMER בגרמניה".

לדבריו של ברק "שחל ממוצבת היטב לשפר את חייהם של מטופלים רבים ברחבי העולם וכן את האופן בו שירותים רפואיים נצרכים. בכוונתי להצטרף למימוש הצמיחה הגלובלית של שחל, בעיקר בארה"ב ובגרמניה, ולקחת חלק בפעילויות של צוות הניהול הבכיר של שחל כמובילה עולמית בתחום הטלרפואה".

ריב אלראי, יו"ר שחל טלרפואה הוסיף: "שחל מברכת את מר ברק ונרגשת על מינויו כיו"ר משותף של החברה. אנו משוכנעים ביכולותיו של מר ברק לתמוך בביצוע ומימוש החזון האסטרטגי הגלובלי שלנו".