שי מיקה מגיבה לסערה: אני אישה נשואה ששומרת נידה

הרשת סוערת בעקבות החשיפה כי ידועניות קידמו שמירת נידה בעבור כסף, ויוצאת האח הגדול, שי מיקה יפרח מגיבה להאשמות נגדה: "שאף אחד לא יגיד לי שעשיתי את זה בשביל הכסף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/22 15:52 ל בסיון התשפב

שי מיקה מגיבה לסערה: אני אישה נשואה ששומרת נידה
שי מיקה, צילום: David Cohen/Flash90

עולם הפרסום והבידור סוער. בכתבה ששודרה אתמול (ג') בתכניתו בערוץ 12, חשף גיא פינס כי אושיות רשת ומפורסמות המקדמות את ערכי טהרת המשפחה מקבלות כסף על קידום התוכן ללא ידיעת העוקבות. בין המקדמות: שי מיקה יפרח, יעל בר זוהר ומיכל אנסקי שקיבלו סכומים המגיעים עד מאות אלפי שקלים מרותי לבייב העומדת מאחורי הקמפיין.

זוכת האח הגדול וכוכבת הרשת, שי מיקה יפרח, שרק לאחרונה תועדה מספרת ליעל בר זוהר על החוויה בשמירת הנידה, הגיבה לדברים ובחשבון האינסטגרם שלה תקפה את התגובות הקשות שהגיעו בעקבות התחקיר. "שאף אחד לא יגיד לי שעשיתי את זה בשביל הכסף. אני אישה נשואה שמקיימת כל חודש מצוות ברוך השם. מיום החתונה שלי וכשהעלתי את הסרטון כתבתי את כל האמת ושזה קמפיין שכלל שלטי חוצות, וזאת הסיבה ששיתפתי את המצווה, לא הסתרתי כלום".

(שי מיקה מדברת על שמירת נידה)

כבר בתגובה לתוכנית של גיא פינס התייחסה יפרח לנושא ומסרה את תגובתה: "תראי לא משלמים לך בשביל להגיד. לא מדובבים אותך. אם אני מאמינה בזה וזו הדרך שלי, אז למה לא? צריך להתפרנס בסופו של יום. בוא נאמר שזאת לא המטרה שבשבילה עשיתי את הקמפיין. תמיד דיברתי על זה בפתיחות שאני רוצה מאוד והקמפיין הזה הגיע בעקבות זה שאני עוררתי שיח ברשת".