טיילור מלכוב מתקרבת: "דיברתי עם ארבעה רבנים על טבילה לפני החתונה, אין איסור"

כוכבת הרשת והדוגמנית משתפת בהתקרבות שלה לדת ובהתחזקות המשותפת עם לירן דנינו: כשרות, ברכות השחר, מנחה וערבית. על שמירת הנידה אמרה מלכוב: "אם אני כבר בתוך הדבר הזה, למה שלא אבחר לקחת על עצמי את המצווה הזאת? אין שום איסור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/22 11:59 ה באייר התשפב

טיילור מלכוב מתקרבת: "דיברתי עם ארבעה רבנים על טבילה לפני החתונה, אין איסור"
טיילור מלכוב , צילום: צילום מסך

טיילור מלכוב נחשבת לאחת מכוכבות הנוער הבולטות בתקופה האחרונה, והפכה גם שחקנית ואושיית רשת בולטת. מזה כשנתיים שהיא בזוגיות עם הזמר המצליח לירן דנינו. בראיון לאפרת וכטל במגזין מאקו, שיתפו מלכוב במקומה של הדת בחיים שלה.

טיילור מלכוב: "באתי מהבית הכי כופר שיש"

"כשהכרנו ידעתי שהוא שומר שבת ומאוד שמחתי מזה כי אני באתי מבית הכי כופר שיש, והייתי מאוד צמאה לדת", סיפרה טיילור על דנינו. "הרגשתי שאלוהים זרק לי את זה מלמעלה, זה בדיוק מה שהייתי צריכה, זה ממש לא מה שחשבתי עליו, אני הכי שמעתי עליו שהוא הרווק התל-אביבי, היה לי הכי שוקינג לשמוע ממנו שהוא הולך לסמינר הדתי ושהוא שומר שבת. בהתחלה שמרתי שבת למענו, להראות לו שאמנם אני צעירה אבל יש פה מישהי שרוצה לבנות בית ומוכנה להתפשר. היום זה כבר חלק ממני".

מלכוב שיתפה כי הכרות היא אחד הנושאים הקשוחים בשבילה. "כבר אין צ'יזבורגר ולא שרימפס ולא קלמרי, וזה הכי קשה, כי אני בן אדם שיודע כמה זה טעים. אנחנו עושים ברכות השחר, לירן מתפלל מנחה וערבית, שומרים נידה וזהו. מה עוד יש בדת? צניעות עוד לא הצהרתי ואני גם לא רוצה להצהיר".

טיילור מלכוב על שמירת הנידה

אחת הסערות ששמה של מלכוב נקשר הבן היא סוגיית שמירת טהרת המשפחה והנידה לפני חתונה. בראיון אחר הכוכבת סיפרה כי היא מקפידה על טבילה ועוררה סערה. "זה היה מוזר בעיני חלק מהאנשים, כי דתיים לא שוכבים לפני חתונה ולכן הם עושים מקווה רק אחרי החתונה. אבל אם אני כבר בתוך הדבר הזה, למה שלא אבחר לקחת על עצמי את המצווה הזאת? אין שום איסור שאומר שאסור, ובדקתי עם ארבעה רבנים". 

"בעיניי זה דבר שהוא בריא בקשר, אתה שומר את עצמך וזה מוסיף לזוגיות תשוקה מטורפת. בהתחלה כשלירן סיפר לי על זה חטפתי חום, כי זה דבר שאני לא מכירה. אבל הוא הגיע להבנה של כמה שזה חשוב וטהור, הוא הגיע לסנטר עם עצמו".

"אנשים אומרים 'איזו מטומטמת, לא אמורים לעשות מקווה לפני נישואים'. אני לא יכולה עם אנשים בורים, מה חשבתם, שלא בדקתי את זה אלף פעם לפני? זה מטריף אותי. אני מבחינתי הייתי שלמה עם מה שהוצאתי החוצה, אבל לא תיארתי לעצמי את גודל הסערה שתהיה ולא ציפיתי שזו תהיה המילה הכי מחופשת בגוגל. בסוף, מבחינתי זה נתן לזה הכרה מטורפת, ושמחתי על זה. אמרו לי 'את עושה מצווה וקידוש השם'".
 

חתונה עם לירן דנינו? "הזמן יגיד את שלו"

כשנשאלה מלכוב על חתונה עם לירן דנינו, היא הסתייגה: "אני אומרת כל הזמן שאני רוצה להיות אמא צעירה ותמיד ציפיתי לקבל טבעת אחרי הצבא. פתאום כשזה מתקרב זה קצת נראה לי קרוב מדי, אבל כל עוד יש אהבה גדולה וכיוון למשהו שהוא נכון ולכל החיים, זה העיקר. הזמן יגיד את שלו".