כבוד: השחקנית הישראלית שזכתה לברכה מנטפליקס

השחקנית והדוגמנית שהופיעה בסדרה של ענקית הסטרימינג זכתה לברכה אישית ברשת החברתית, שם איחלו לה יום הולדת שמח לרגל עוד שנה בעשור השישי לחייה. בעבר סיפרה על הגידול הסרטני שהתגלה בגופה, "פחד מוות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 18:06 כט בסיון התשפב

כבוד: השחקנית הישראלית שזכתה לברכה מנטפליקס
צילום: shutterstock

השחקנית והדוגמנית הישראלית איילת זורר שעושה חיל מעבר לים חוגגת היום את יום הולדתה ה-52, ולרגל המאורע המשמח, בעמוד הטוויטר של נטפליקס ישראל בירכו את השחקנית ואיחלו לה יום הולדת שמח. זורר, זוכת פרסי האקדמיה לטלוויזיה ופרס אופיר, השתתפה בעונה השלישית של דרמת הפשע האמריקאית, "את", בנטפליקס, בתפקיד הפסיכולוגית. 

לא מדובר בהופעה הראשונה של זורר בנטפליקס. לפני מספר שנים השתתפה זורר בסדרת הדרמה הישראלית, "שטיסל", שהצטרפה גם היא לענקית הסטרימינג, שם גילמה את האלמנה אלישבע רוטשטיין שמתארסת עם עקיבא, המחנך של בנה הצעיר, לאחר שזה התאהב בה. 

בראיון שהעניקה בעבר לערן סויסה בישראל היום, סיפרה השחקנית שכבר שנים ארוכות משחקת בארצות הברית על הגידול הסרטני שהתגלה אצלה בבלוטת התריס. "כבר שנתיים אני מרגישה לא טוב. בשלב הזה התחלתי סדרת בדיקות, ובהן גם ביופסיה, וגילינו שהגידול הוא סרטני. לא איום, אבל מהסוג שמוציאים מהגוף ולא משאירים. באותם רגעים חוויתי פחד מוות. הייתי סגורה על עצמי שזהו. הנפש ידעה, אבל לא ידעתי להגיד מה בדיוק. אני כל הזמן חשבתי שזה צער ודכדוך, אבל התברר שזה יותר מזה". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן