"זה קשה, אני שיודע שקשה" - שיר חדש ונוגע לזכרו של יהודה גואטה הי"ד

יצחק גואטה, אחיו השכול של יהודה גואטה ז"ל שנרצח בפיגוע בצומת תפוח לפני שנה, כתב שיר לזכרו: "אחי, להיפרד ממך זה לא אפשרי" | האזינו לשיר המרגש

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/22 14:37 כח בסיון התשפב

"זה קשה, אני שיודע שקשה" - שיר חדש ונוגע לזכרו של יהודה גואטה הי"ד
יהודה גואטה הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

שנה לאחר הפיגוע בצומת תפוח בו נרצח יהודה גואטה הי"ד, כשהיה בדרכו יחד עם חבריו לישיבת איתמר בה למד, מפרסם אחיו הצעיר, יצחק גואטה, שיר שכתב לזכרו חודש לאחר הרצח. 
במסגרת פרויקט "אח בוגר" של עמותת "משפחה אחת - OneFamily", החליט יצחק גואטה יחד עם הבוגר שמלווה אותו מטעם העמותה, לערוך מחדש את השיר שכתב ימים לאחר הרצח ולהעביר אותו להקלטה באולפן. 

את השיר מבצע עמיחי צוקרמן, חבר של משפחת גואטה. באמצע השיר נשמעת הקלטה של יצחק פונה ליהודה ז"ל, במילים מרגשות: "אוי אחי יהודה, אוהב אותך כל כך, תמיד רוצה אותך, לעולם לא אשכח. אחי יהודה, בשבילך אתן הכל, זה קשה ורק אמונה תעזור. נצא מזה חזקים, ומחכים שתבוא נחמה. יהודה אני אוהב אותך". 

תוכנית "אח בוגר" היא תכנית ייעודית המופעלת בעמותה ומכוונת לילדים ונוער ממשפחות שכולות, וכאלה שנפצעו בעצמם בפיגוע, או הוריהם נפצעו. במסגרת התוכנית, משפחה אחת מצמידה לכל ילד חונך המצוי עימו בקשר.

צילום: משפחה אחת-OneFamily

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן