גיא הוכמן על בנט: "השמאל יחזור לתייג אותו כדוס פאשיסט"

אושיית הרשת חשף סיפור מיוחד על מפגש שהיה לו בעבר עם ראש הממשלה היוצא בו הוא הכיר זווית ייחודית שלא נגלתה לציבור: "הוא עשה טעויות גדולות. הפר הבטחות, רימה את בוחריו ושדד קולות - הוא עשה הכל כדי לממש את השאיפות שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/22 13:39 כז בסיון התשפב

גיא הוכמן על בנט: "השמאל יחזור לתייג אותו כדוס פאשיסט"
גיא הוכמן , צילום: באדיבות המצולם

שבוע אחרי ההודעה הדרמטית של נפתלי בנט, וזמן קצר לפני פיזור הכנסת באופן רשמי, אושיית הרשת גיא הוכמן חושף היום (א') סיפור מיוחד על מפגש שהיה לו בעבר עם ראש הממשלה היוצא בו הוא הכיר זווית ייחודית של בנט.

"לפני אחת ממערכות הבחירות, לא האחרונה, דיברנו. שיחה בת 20 דקות. יוני הבן שלו חיבר בינינו. ומה אני אגיד לכם, גבר רצח, בחור טוב. באימא. רגע, חכו שנייה עם הצעקות ועם הטענה שגם טיבי אחד על אחד הוא נסיך", אמר הוכמן. "20 דקות בהם דיברנו ישראליות, הרגשתי שאני מדבר עם המג"ד שלי במילואים ולא עם שר הביטחון. הוא התלהב מזה שהייתי לוחם בצה"ל ומדריך נוער ב'אחריי' וגם אמר לי מה שכל אשכנזי מצליח אומר לי - אותי קשה להצחיק אבל אתה מצליח. אמרתי לו שאני חושב שהוא יהיה ראש ממשלה. למה, כי זה היה ברור. כל מי שנפגש עם בנט אומר שהבן אדם קורץ מהחומר הזה, נו איך קוראים לזה? ביבי".

"כן, הוא עשה טעויות גדולות. הוא הפר הבטחות, הוא רימה את בוחריו, הוא שדד קולות. הוא עשה הכל כדי לממש את השאיפות שלו. בקיצור, הוא היה פוליטיקאי. אין פוליטיקאים שלא משקרים. אבל אם כבר, אז זה הסגנון. לא משנה מאיזה צד", הבהיר האושייה.

"ב-1996 לביבי הייתה קדנציה לא טובה כראש ממשלה. כך גם לרבין בשנות ה-70. שניהם חזרו חזקים ומנוסים. יש מצב שזה מה שיקרה פה, ויש מצב גם שלא", אמר הוכמן וסיכם: "כי עכשיו, שכבר לא צריך אותו, השמאל יחזור לתייג אותו כדוס פאשיסט, והימין כנראה לעולם לא יסלח לו. וחבל. הוא באמת בחור טוב".