המחווה של עידן עמדי לזמר רחוב ששר את השיר שלו | צפו

מיכאל דהן, זמר רחוב מוכר בירושלים ניגן הבוקר בשוק מחנה יהודה, כאשר קלט את הזמר עידן עמדי בזווית העין התחיל לשיר אחד משיריו, עמדי השיב במחווה משלו והצטרף אליו לדואט: "הוא ניגש אלי מהר מהצד, ואמר לי יאללה בוא נעשה שיר שלי"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 23/06/22 15:49 כד בסיון התשפב

המחווה של עידן עמדי לזמר רחוב ששר את השיר שלו | צפו
מיכאל דהן שר ברחוב, צילום: באדיבות המצולם

מי שעבר בשוק מחנה יהודה הבוקר היה עד למחזה שלא קורה כל יום, מיכאל דהן זמר רחוב מוכר שמופיע בשוק שר וניגן כהרגלו כאשר הוא קלט בזווית העין את הזמר המצליח עידן עמדי עושה קניות שוק. דהן מיהר לשיר שיר של הזמר כמחווה, ועמדי קל מיד והצטרף אליו לדואט מרגש.

"זה היה פשוט רגע מאוד מרגש ומרומם"

מיכאל דהן סיפר לחדשות כיפה: "אני זמר רחוב כבר כמה שנים, מנגן באזור שוק מחנה יהודה ובעוד מקומות בעיר ובארץ, היום במהלך עוד יום ששרתי, קלטתי את עידן עמדי בזווית העין, אז ישר התחלתי שיר שלו, לא האמנתי שהוא ישים לב, אבל הוא ניגש אלי מהר מהצד, ואמר לי יאללה בוא נעשה שיר שלי ביחד. ביצענו יחד שיר, האמת שהתרגשתי בטירוף, אבל זה היה פשוט רגע מטורף, האנשים סביב התחילו להיאסף וזה היה פשוט רגע מאוד מרגש ומרומם" 

 

ב-2018 מיכאל דהן השתתף בתוכנית "הכוכב הבא" של קשת 12, שם ביצע את השיר של ישי ריבו "תוכו רצוף אהבה" וזכה לאהדת השופטים. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן