העיתונאים הסרוגים שוב קיימו את המסורת הקבועה בדרמה פוליטית

הכתבים הסרוגים נהנו מערב בירה עם חברים בליל פקיעת המנדט של נתניהו וספגו ביקורת. עם ההודעה על הקדמת הבחירות שוב יצאו לחגוג וגם הפעם אחד מהם טרח לציין: תודה בנט

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/22 10:57 כב בסיון התשפב

העיתונאים הסרוגים שוב קיימו את המסורת הקבועה בדרמה פוליטית
צילום: רועי שרון

שנה עברה מאז הושבעה ממשלת ישראל ה-36 בראשות נפתלי בנט, ואמש (ב') התבשרנו כי הכנסת תצביע בקרוב על פיזורה והקדמת הבחירות, דבר שיביא למימוש הרוטציה וכניסתו של יאיר לפיד למשרד ראש הממשלה בירושלים. 

בליל פקיעת המנדט של בנימין נתניהו, יצאו העיתונאים הסרוגים רועי שרון, יאיר שרקי, עמיחי אתאלי ועקיבא נוביק לשתות בירה. שלוש דקות לאחר השעה חצות העלה רועי שרון לחשבון הטוויטר תמונה של הארבעה שותים בירה, וכתב: "תודה ביבי". יאיר שרקי שיתף את הציוץ של שרון, וכתב: "הבר נפתח". עקיבא נוביק צייץ מחדש, וכתב: "נקלעתי לסיטואציה". 

חבר הכנסת לשעבר ינון מגל ניצל את הידיעה אמש על הקדמת הבחירות ושיתף בחשבון הטוויטר שלו את אותה התמונה מלפני שנה וכתב: "לחיים". עיתונאי התאגיד עקיבא נוביק הגיב על הציוץ בתמונה עדכנית מאמש, בה נראו שרקי, שרון והוא עצמו נהנים משתיית בירה בשוק יחדיו וכתב: "גם היום, הבר פתוח". רועי שרון הוסיף בהומור: "תודה בנט". 

רבים מתומכי נתניהו לא אהבו את התמונה מלפני שנה והציוצים שהגיעו בעקבותיה, מכיוון שנדמה היה להם שמדובר בשמחה לאידו של נתניהו שלא הצליח במלאכת הרכבת הממשלה. הרשת סערה וגעשה.

העיתונאי שמעון ריקלין כתב בעצבים: "לצערי הרב. היחידים שחגגו אתמול (אפילו בשמאל לא ראינו כזה דבר). היו מספר עיתונאים מהציונות הדתית עם תמונה שכולה לעג ובוז לנתניהו ותומכיו. איזה עלובים", כתב שמעון ריקלין בחשבון הטוויטר שלו בשעות הבוקר.