עיתונאי המגזר יצאו לשתות בירה ועוררו סערה

ארבעה עיתונאים מוכרים מהמגזר יצאו לשתות בירה עם פקיעת המנדט של ראש הממשלה, ועוררו סערה בטוויטר. הכל התחיל בצמד המילים: "תודה ביבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/21 16:26 כג באייר התשפא

עיתונאי המגזר יצאו לשתות בירה ועוררו סערה
שותים בירה, צילום: רועי שרון

העיתונאים רועי שרון, יאיר שרקי, עמיחי אתאלי ועקיבא נוביק יצאו אמש (ג') לשתות בירה עם פקיעת המנדט של חבר הכנסת בנימין נתניהו. שלוש דקות לאחר השעה חצות העלה רועי שרון לחשבון הטוויטר תמונה של הארבעה שותים בירה, וכתב: "תודה ביבי". יאיר שרקי שיתף את הציוץ של שרון, וכתב: "הבר נפתח". עקיבא נוביק צייץ מחדש, וכתב: "נקלעתי לסיטואציה". 

רבים מתומכי נתניהו לא אהבו את התמונה והציוצים שהגיעו בעקבותיה, מכיוון שנדמה היה להם שמדובר בשמחה לאידו של נתניהו שלא הצליח במלאכת הרכבת הממשלה. הרשת סערה וגעשה.

העיתונאי שמעון ריקלין כתב בעצבים: "לצערי הרב. היחידים שחגגו אתמול (אפילו בשמאל לא ראינו כזה דבר). היו מספר עיתונאים מהציונות הדתית עם תמונה שכולה לעג ובוז לנתניהו ותומכיו. איזה עלובים", כתב שמעון ריקלין בחשבון הטוויטר שלו בשעות הבוקר. 

נוביק הגיב גם הוא לסערה שנוצרה, ובמיוחד לריקלין: "מסימני התקופה - בן אדם הולך לשתות בירה עם חברים, ושומע למחרת שהוא בעצם הגיע לחגוג משהו. ריקלין ידידי ורעי, תנוח. אתה כל כך אוטומטי על כפתורי הטינופים, שכל תחרור נראה לך כמו מזימה להפלת שלטון הימין".

לאחר מכן הוסיף נוביק תמונה מן העבר בה נראה ריקלין חוגג יחד עם חבורת עיתונאים, והוסיף: "כמו כן, קצת מוזר שדווקא שמעון ריקלין יוצא נגד מוסד התחרורים. זכורים לי ימים לא רחוקים שבהם הוא נהנה מאד לתחרר איתנו, ואפילו ביקש להביא חבר טוב שלו".

גם שרקי הגיב היום לסערה, בעקבות פניה אישית שקיבל. "ישבנו לבירה של סוף יום. רועי העלה ציוץ עם כיתוב על דעת עצמו, וחשבתי שהפאנצ של "הבר נפתח" מצחיק יותר. לא התכוונתי לפגוע ואין בי שמחה מהמצב הפוליטי ובטח לא לאידו של איש. הבר ייפתח היום לסירוגין".