ענהאל שמואלי חושפת: "זאת התמכרות אני מודה"

האושיה הסרוגה התייחסה ל"הצגה" שעושים ברשתות החברתיות: "כמות הצפיות בסטורי כשאני חיה את ערוץ החיים הטובים היא בלתי נתפסת", אך שיתפה תמונה שלה עם מקל הליכה והבהירה: "מפסיקה לשחק במשחק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/22 22:28 יז בסיון התשפב

ענהאל שמואלי חושפת: "זאת התמכרות אני מודה"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

אושיית הרשתות החברתיות הסרוגה ענהאל שמואלי, מתייחסת היום (ה') בפוסט מיוחד לתופעה הנהוגה בפייסבוק ובאינסטגרם לפיה כולם מציגים רק את הצדדים הטובים והחיוביים בחייהם ולא את הרגעים הפחות שלמים ושמחים.

"אני לא בסדר", אמרה שמואלי, "והשאלה היחידה שאני שואלת את עצמי שלושה ימים זה למה אני משתפת שאני כן בסדר? אני מרגישה מחוייבת לשתף את הפחות טוב כמו את הטוב וזה כבר יותר מידי זמן שאני מרגישה שיש כאן צביעות חברתית".

"רוצים שתהיי כנה שתשתפי את הכאב, שתהיי אמיתית אל מול הקשיים. אבל וואלה המציאות מוכיחה שאנחנו נעדיף לצפות בערוץ החיים הטובים מאשר באמיתיים. שנגנה כל סכסוך או מריבה אבל נהיה הראשונים לדעת ולצרוך אותה. כמות הצפיות בסטורי כשאני חיה את ערוץ החיים הטובים היא בלתי נתפסת", הוסיפה האושיה הסרוגה.

שמואלי, ששיתפה בפוסט תמונה שלה עם מקל הליכה, המשיכה ושיתפה: "תקופה לא קלה, אני עוברת המון מכל הבחינות. בריאותית, נפשית, פיזית ואני פשוט לא מצליחה לדבר את זה. אני שם בשביל כולם אבל לא מצליחה להיות מספיק כנה עם עצמי ולשחרר את הכאב שלי".

"ככל שאני עובדת קשה יותר אז אני מאושרת יותר"

"נעשה הכול כדי לברוח מהתמודדות עם הקושי והכאב שבנו, גם אם זה מלווה בקנאה אינסופית ויומיומית אחרי חיים מדומיינים של אחרים, אחרי זוגות שמציגים זוגיות נטולת קשיים ואתגרים, אחרי אימהות שמספיקות לעשות הכול יחד כמו בתזמורת פילהרמונית או נשות קריירה מושלמות שמצליחות בכל הפרמטרים ובעיקר להוציא לנו את העיניים, ובאופן אבסורדי נצרוך אותו על בסיס יום יומי. מבלי ששמנו לב הפכנו למכורים למי שמספר לנו שהחיים שלו טובים בלי קשיים, שהגיע לתוצאות מרשימות מבלי עבודה סיזיפית, ששלם עם עצמו כל בוקר מבלי שעבד על זה יום בחייו", המשיכה האושיה.

"כנראה שגם אני נפלתי, אני מוצאת את עצמי לא מסוגלת לשאת את הכאב ולהתמודד אתו. אני מחפשת פתרונות קסם ואנשים שיאכילו אותי בכפית בכל הסבר שיגרום לי להרגיש בסדר גם אם הכול לא בסדר. זאת התמכרות אני מודה, כמו סם שבאותו רגע שם לך פלסטר אבל שניה אחרי משאיר לך תהום בנשמה", המשיכה שמואלי וסיכמה: "אז זהו, דיברתי את המחשבות שלי בקול, מפסיקה לשחק במשחק 'שחק אותה שאתה בסדר למרות שאתה לא בסדר'. ואני לגמרי בסדר עם זה שכלום לא בסדר. בסוף אני מאמינה גדולה באושר אבל שמתי לב שככל שאני עובדת קשה יותר אז אני מאושרת יותר".