יאיר נתניהו מצטרף לברנז'ה ועוקץ את השמאל

אחרי שהחל להגיש תוכנית ברדיו גלי ישראל, ופרסם טור שבועי באתר "אייס", יאיר נתניהו קיבל תעודה והפך לעיתונאי באופן רשמי. נתניהו שידוע בציוציו נגד השמאל בטוויטר עקץ: "מעכשיו כשאתם תוקפים אותי, אתם תוקפים עיתונאי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/22 14:51 טו בסיון התשפב

יאיר נתניהו מצטרף לברנז'ה ועוקץ את השמאל
יאיר נתניהו., צילום: Gili Yaari/Flash90

בשנים האחרונות יאיר נתניהו  -  בנו של ראש הממשלה לשעבר מרבה להתבטא בטוויטר בשלל נושאים פוליטיים, אם בציוצים בעד אביו בנימין נתניהו ונגד ההליך המשפטי התלוי נגדו וכן בשלל נושאים בתחומים שבין ימין לשמאל, נושאים שהעלו לא פעם את חמתם של אנשי שמאל ואף יצרו כותרות חדשותיות מחוץ למגרש המשחקים של טוויטר. 

כעת, אחרי שנתיים שיאיר נתניהו עמוק בעשייה העיתונאית שלו שכללה שידור שבועי ברדיו גלי ישראל וכתיבת טורי דעה, נתניהו פרסם ציוץ בטוויטר ובו הוא מבשר על קבלת תעודת העיתונאי שלו מלשכת העיתונות הממשלתית וכתב "לאחר שנתיים של הגשת תכנית שבועית ברדיו וכתיבת טורים כפובליציסט, קיבלתי סוף סוף תעודת עיתונאי רשמית של לשכת העיתונות הממשלתית."

יאיר נתניהו: "שמאלנים יקרים שימו לב - מעכשיו כשאתם תוקפים אותי, אתם תוקפים עיתונאי"

נתניהו לא הסתפק בבשורה המשמחת ועקץ את השמאל "שמאלנים יקרים שימו לב - מעכשיו כשאתם תוקפים אותי, אתם תוקפים עיתונאי. לפי המנטרה הקבועה שלכם לתקוף עיתונאי זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות, הסתה מסוכנת וחתירה תחת יסודות הדמוקרטיה, לא? "

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן