זה כואב: יאיר נתניהו נפרד מהחברה

בנו של יו"ר האופוזיציה עובר ימים לא קלים עם התביעה שהגישה משפחתו נגד ראש הממשלה לשעבר, ובנוסף לכל זה הוא גם נפרד מבת הזוג היהודייה אמריקאית | שיהיה בעתו ובזמנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/22 14:00 יד בסיון התשפב

זה כואב: יאיר נתניהו נפרד מהחברה
יאיר נתניהו. , צילום: פלאש 90

משפחת נתניהו התייצבה אתמול (א') בבית משפט השלום בתל אביב לצורך דיון שהתקיים בעניין תביעת לשון הרע נגד ראש הממשלה והאסיר לשעבר, אהוד אולמרט, לאחר שזה כינה אותם "חולי נפש" במסגרת אחד מהראיונות שהעניק לכלי התקשורת אודות יו"ר הליכוד. כזכור, המסגרת המשפט הגיש אולמרט בקשה להעמיד את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אשתו שרה ובנו יאיר לבדיקה פסיכיאטרית.

אבל, יאיר נתניהו נאלץ להתמודד עם עניינים נוספים בחייו והפעם גם במישור הזוגי. היום (ב') נודע כי יאיר בן ה-30 נפרד מבת זוגו בחודשים האחרונים, ברכה קטצוף, אמריקאית ממוצא יהודי שגרה בישראל, כך על פי דיווח של וואלה. רק לאחרונה חגג נתניהו הצעיר את סיום התואר השני מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. 

גם אחיו הקטן, אבנר, חווה פרידה כואבת לאחרונה כאשר החליט לבטל את האירוסין עם נוי בר, יועצת התקשורת של חבר הכנסת עמיחי שיקלי. אולם, תקופת הצינון עד לבת הזוג הבאה לא ארכה זמן רב מדי וכבר בתחילת החודש שעבר נודע כי אבנר נמצא בזוגיות חדשה עם עמית ירדני, מי שבעבר הייתה אחת הבחורות היחידות בתולדות התוכנית נינג'ה שלחצה על הבאזר.