נינט טייב: "אני קוראת על כל מיני סוגים של תורות - גם על התורה שלנו"

היוצרת והזמרת התייחסה בראיון לשאלה האם היא מתעניינת בבודהיזם, והשיבה כי "אנשים מדתות שונות נותנים לאמת שמות שמוכרים להם ונוח להם איתם" | על צילומי הכוכב הבא, אמרה: "עדיין מנסה למצוא את דרכי בתור שופטת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/22 20:01 יג בסיון התשפב

נינט טייב: "אני קוראת על כל מיני סוגים של תורות - גם על התורה שלנו"
נינט טייב, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת, היוצרת והשחקנית נינט טייב, עושה את חייה על קו לוס אנג'לס-תל אביב ומדי פעם מגיעה יחד עם בעלה יוסי מזרחי, לביקור בישראל. טייב נבחרה לאחרונה להיות הפרזנטורית של רשת "ZAGA - פינות אוכל", ובימים אלה מצטלמת העונה החדשה של תכנית המציאות "הכוכב הבא", שבה תשפוט זו העונה השנייה.

"בסוף, האמת היא אמת אחת"

במהלך ראיון שנערך ב-"N12", נשאלה טייב האם היא מתעניינת בבודהיזם, והשיבה: "אני קוראת המון ספרים על כל מיני סוגים של תורות, וכמובן גם על התורה שלנו. בסופו של דבר כולם אומרים את אותו הדבר אבל קוראים לזה בשמות אחרים. אנשים מדתות שונות נותנים לאמת שמות שמוכרים להם ונוח להם איתם".

עוד היא אמרה כי "בסוף, האמת היא אמת אחת. החמלה היא אותו חמלה. אני בתור בן אדם רוצה לפתוח את הלב שלי, ולא היה לי פשוט לפתוח אותו בתוך כל השנים המטורפות האלה. בני האדם רוצים להרגיש אהבה סביבם ולהגשים את עצמם בדרך כזו או אחרת".

"אני לא מכסחת אנשים"

על צילומי העונה השניה של הכוכב הבא, אמרה כי הרגישו יותר בטוח, "ידעתי לקראת מה אני הולכת. אבל אני עדיין מנסה למצוא את דרכי בתור שופטת. להיות ישרה וישירה אבל לזכור שיש ילדים מאחורי המסך הזה שמגיעים עם חלום, כמו שאני באתי עם החלום שלי. החלום שלי היה טהור - פשוט לשיר. אף אחד לא ידע אז שום דבר, לא ידענו בכלל מה יהיה". עוד היא אמרה: "אני עדיין מנסה להבין את הקו הדק הזה שבין להיות ישירה ולהגיד את מה שאני חושבת באמת, לבין לתת כלים. אני לא מכסחת אנשים". 

לפני מספר חודשים הוציאה נינט שיר חדש, "לא לפחד כלל".