נינט טייב נבחרה לפרזנטורית של רשת רהיטים ותקבל סכום דמיוני

הזמרת האהובה חזרה מלוס אנג'לס לשלושה ימי צילומים לקראת הקמפיין הענק של רשת זגה פינות אוכל שיעלה 5 מיליון שקלים. אחרי שנפגשה עם בעלי החברה ביקשה וקיבלה טייב שולחן אוכל שיטוס איתה לבית בארצות הברית

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/22 10:22 כט באייר התשפב

נינט טייב נבחרה לפרזנטורית של רשת רהיטים ותקבל סכום דמיוני
נינט עם בעלי חברת זגה, צילום: גיא כושי ויריב פיין

הזמרת, היוצרת והשחקנית נינט טייב, נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת ZAGA - פינות אוכל, עבורו קבלה 1,000,000 שקל. טייב הגיעה לשלושה ימים לצילומים באחד מסניפי הרשת, שהפך לסט צילומים הוליוודי, לרגל צילומי קמפיין קיץ 2022 של המותג. 

הקמפיין בכיכובה של הזמרת האהובה יעלה בישראל בתחילת הקיץ בהשקעה של 5 מיליון שקל, ויכלול בין היתר: סדרת סרטונים שיעלו בערוצי הטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. 

נינט, שנחתה מלוס אנג'לס, ובינתיים שכרה דירה בישראל, פגשה לראשונה על הסט את צוות הניהול הבכיר של רשת זגה, ביניהם הראל גבע וליאור זגה - המנכ"לים והבעלים של הרשת, שברכו את נינט על כניסתה הרשמית למשפחה: "הצטרפות נינט למשפחת זגה מהווה עבורנו עוד צעד משמעותי בהתחזקות הרשת. נינט עומדת בהלימה לערכי רשת זגה – משפחתיות, סולידיות, סגנון אישי וענווה". 

נינט טייב אמרה: "אני תמיד אוהבת להגיע לישראל. משמח אותי לחשוב שנבלה בישראל ארבעה חודשים מלאים. יש לי הרבה הופעות בדרך ותכנונים, אני מרגישה מבורכת שיש לי הרבה הזדמנויות לעבוד בשני המקומות בו זמנית, אין ספק שזה מאתגר אך מאחלת לעצמי להמשיך להתפתח ולפגוש בחוויות חדשות".  

הצילומים נחתמו כשנינט בחרה בסוף יום הצילומים, יחד עם מנכ"ל רשת זגה הראל גבע, פינת אוכל מהקולקציה החדשה עבור ביתה הקבוע שבלוס אנג'לס.