הרב אלי סדן חשף את המחלה עמה הוא מתמודד: "הכול תלוי ברצון ה'"

ראש מכינת עלי פרסם מכתב מיוחד לבוגרים בה הוא מתייחס לעמדתו בנוגע לממשלת בנט, אך בתחילתו סיפר על מצבו הבריאותי: "התגלתה אצלי מחלה המטולוגית שהרפואה העכשווית יודעת להתמודד איתה באחוזי הצלחה גבוהים"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 09/06/22 14:35 י בסיון התשפב

הרב אלי סדן חשף את המחלה עמה הוא מתמודד: "הכול תלוי ברצון ה'"
הרב אלי סדן עם בוגר המכינה תת אלוף עופר וינטר, צילום: ׳מכינת עלי-בני דוד׳

במכתב שפרסם היום (ה') ראש מכינת עלי הרב אלי סדן לבוגרים, בו הוא התייחס לעמדתו כלפי הממשלה, אך בפתח דבריו חשף את מצבו הבריאותי את המחלה עימה הוא מתמודד והודה לכל התלמידים והבוגרים שליוו אותו בתפילות.

"תודה רבה לכל הבוגרים, התלמידים והידידים הרבים שמתפללים לבריאותי", פתח הרב סדן וחשף את הסיבה לצנתורים שעבר לאחרונה: "התגלתה אצלי מחלה המטולוגית שהרפואה העכשווית יודעת להתמודד איתה באחוזי הצלחה גבוהים, ומכל מקום גם הרופאים וגם אנחנו יודעים שהכל תלוי ברצון ה' יתברך, ועל כן עדיין זקוקים אנו להדרכת חכמינו שתשובה, ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה, ואני מאמין ומקווה שאכן כך יהיה, ומודה לכל הטורחים ומתפללים למעני".

הרב אלי סדן המשיך וסיפר מדוע כתב את נייר העמדה החדש: "בוגרים רבים ביקשוני לכתוב את עמדתי ביחס לממשלה הנוכחית, והיו שטענו ששתיקתי עלולה להתפרש, כאילו אני תומך בממשלה זו. על כן ישבתי וכתבתי דפי עמדה אלו. ואכן - דפי העמדה הנוכחיים היו אחרי הגהה סופית כאשר אושפזתי לראשונה בבית החולים לפני כמה חדשים, כיון שחשבתי שדרכי לחזור לבריאות קצרה, החלטתי לעכב את דפי העמדה. כיום כשמתברר שזהו סיפור ארוך יותר, החלטתי לא לעכב עוד ולפרסם את הדפים. כמובן עם תוספות מעטות מפני הזמן החולף שזימן אירועים ומבטים נוספים", הסביר ראש מכינת עלי את העיכוב בפרסום.