ברקע סערת "רמזור": גיה באר גורביץ נפרדת מאדיר מילר

השחקנית שגילמה את דמותה של אנלי בסדרה "צומת מילר", פרסמה דברי תודה בעקבות ירידתה מהמסך: "תודה לאדיר מילר היקר, על הזכות הענקית הזאת. עברנו מסע מרגש, קורע מצחוק, גדוש ומספק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/22 13:38 ח בסיון התשפב

ברקע סערת "רמזור": גיה באר גורביץ נפרדת מאדיר מילר
גיה באר גורביץ, נפרדת, צילום: עידו נחניאלי

אחרי ארבע עונות, הסדרה "צומת מילר" שכתב וביים הקומיקאי אדיר מילר ואף מגלם בה את עצמו, הגיעה לסיומה במוצאי השבת האחרונה. אחרי סערת הקרדיטים עם שותפו לשעבר לסדרת "רמזור" - רן שריג, שאף גלשה לפסים אישיים, מילר מקבל הפעם פרגון מיוחד מאחת השחקניות הבולטות ב"צומת מילר", גיה באר גורביץ.  

גורביץ': 'צומת מילר' הייתה לי הכיף הכי גדול עם האנשים הכי אהובים

באר גורביץ שיחקה בסדרה את אנאלי, עולה מצרפת שמתאמצת להתאקלם באווירה הישראלית והפכה להיות מזוהה איתה כל כך, בעיקר בשל השילוב בין צרפתית לעברית. "להתראות אנאלי. אורוואר. אה טוטאל לור. לא מאמינה שאנחנו נפרדות. 'צומת מילר' הייתה לי הכיף הכי גדול עם האנשים הכי אהובים, ואיתכם הקהל שתמיד פירגנתם לנו בכל הזדמנות אפשרית"

תודה לאדיר מילר היקר, על הזכות הענקית הזאת

"אני רוצה לומר תודה לאדיר מילר היקר, על הזכות הענקית הזאת. עברנו מסע מרגש, קורע מצחוק, גדוש ומספק. חמש שנים מדהימות וואלה זה חתיכת זמן, התחתנתי ונולדו לי שני ילדים תוך כדי. תודה לכם הקהל שצפיתם ונתתם את כל האהבה הזאת", אמרה השחקנית והודתה לקשת 12, לחברת ההפקה, לצוות ולשחקנים שהיו איתה על הסט.