צופית גרנט מזועזעת: "תופעת אלימות מחרידה"

אחרי התקרית האלימה בירושלים, במהלכה תושבת העיר רז להב הותקפה באלימות בידי תושבים חרדים בשל "לבוש לא הולם", השחקנית והמגישה צופית גרנט מותחת ביקורת: "שהרבנים הגדולים יגידו את דברם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/22 12:07 ח בסיון התשפב

צופית גרנט מזועזעת: "תופעת אלימות מחרידה"
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

השחקנית והמגישה צופית גרנט צפתה אמש בכתבה המטלטל על התקיפה הקשה של תושבת העיר ירושלים רז להב שטוענת שהותקפה על ידי קבוצת חרדים רק משום שלא התלבשה בצורה שמצאה חן בעיניהם. גרנט זעמה על המקרה ותקפה את התנהלות המגזר החרדי.

צופית גרנט זועמת: "רק המגזר עצמו יכול לעצור את תופעת האלימות המחרידה במאה שערים"

גרנט כתבה באינסטגרם בעקבות צפייה בכתבה על המקרה המצער, "בושה וחרפה, רק המגזר עצמו יכול לעצור את תופעת האלימות המחרידה במאה שערים שהרבנים הגדולים יגידו את דברם וידרשו ניקיון עומק מהמשטרה. גרנט הוסיפה: "רז להב עוברת לינץ' במאה שערים על ידי קיצונים מופרעים שמביישים את העולם החרדי".

צופית גרנט: "קיבלתי מכתבי שיטנה מחרדים שקראו לי גויה מטונפת"

גרנט מכירה את תופעת האלימות מקרוב, בשנה שעברה אחרי שהוציאה סדרה מסקרנת בה היא מצטרפת אל ארגון להב"ה, מתחקה אחרי הנוער הנושר ונפגשת עם אוכלוסיות הקצה של ישראל, יש מי שראה את הסדרה והחליט לאיים על החיים של גרנט. בפוסט אינטימי שפרסמה אז כתבה גרנט על הימים הלא פשוטים שעוברים עליה מאז פורסמה הסדרה: "שלושה שבועות מאז עלתה הסידרה עם פרק ראשון שבו נטמעתי בעולמו של בנצי וענת גופשטיין ארגון ימני קיצוני, שבוע לאחר מכן ירדתי לרחובות בני ברק בעקבות הנוער הנושר והשבוע צללתי לתוך סילוואן , ליבת ירושלים, שתי דק מהכותל, שלושה שבועות שבהם הביטויים ״שינאה״ ״אלימות״ ״הסתה״, חיים בתוך עולמי הפרטי ביתר שאת, אחרי התוכנית עם בנצי אנשי שמאל כתבו עלי משפטים כמו, ״פשיסטית מטונפת״ חובבת גזענים, נאצית, תחזרי לשתות פיפי, מאז שהתחתנת עם החרדי נפרדת מהמוח, ועוד ועוד תפעילו את הדימיון ובלי רחמים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן