"הדמעות זולגות מעצמן": מנכ"ל התאגיד נפרד מהעובדים

אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי מיומו הראשון, נפרד מהעובדים לאחר ההודעה על פיטוריו | "לא כך חשבתי שזה יסתיים אבל שום דבר לא היה סביר והגיוני בשבע השנים האחרונות אז רק מתבקש שגם הסוף יהיה קיצוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/22 16:18 א בסיון התשפב

"הדמעות זולגות מעצמן": מנכ"ל התאגיד נפרד מהעובדים
אלדד קובלנץ, מנכ"ל התאגיד המודח, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי סאגה שנמשכה חודשים ארוכים, מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי נפרד. אלדד קובלנץ כתב מייל ארוך לעובדים ובו הוא נפרד. הוא פתח: "עובדות יקרות ועובדים יקרים, ב-8.3.2015 בשעה 12:11 קיבלתי שיחת טלפון מפתיעה מכבוד השופט בדימוס עזרא קמא 'ברכותי אלדד, ועדת האיתור בחרה בכך להיות המנכ"ל הזמני של תאגיד השידור הציבורי'".

קובלנץ: "הקמנו תשתית איתנה של שידור ציבורי מעולה"

הוא מנה את ההישגים של התאגיד, וסיים: "זה יום מאוד עצוב עבורי, הדמעות זולגות מעצמן וחונקות את הגרון. לא כך חשבתי שזה יסתיים אבל שום דבר לא היה סביר והגיוני בשבע השנים האחרונות אז רק מתבקש שגם הסוף יהיה קיצוני. הקמנו תשתית איתנה של שידור ציבורי מעולה והמקום הזה אינו זקוק לאף פרסונה ספציפית כדי לשרוד ולפרוח. רק התחלתם, אלדד".

כזכור, בסוף החודש שעבר קיבל קובלנץ את ההודעה על פיטוריו והודיע שילחם בהחלטה. הוא כתב אז: "בכוונתי להילחם בהחלטה. מבקש מכולנו להמשיך להיות מרוכזים במשימה שהוטלה עלינו: שידורים מעולים ומשתפרים למען הציבור הישראלי".

החלטת יו"ר המועצה גיל עומר על סיום העסקת קובלנץ מגיע ברקע הסכסוך המתמשך בין השניים ואחרי פרסום מסקנות דו"ח ועדת פרוקצ'יה מהן עלה כי בתאגיד עובדים רבים דיווחו על התעמרות בעובדים ותרבות ארגונית קלוקלת. הוועדה קבעה בנוסף כי יחסי האנוש ויחסי העבודה בארגון הוזנחו והאחריות לכך מוטלת על המנכ"ל המודח קובלנץ.

המייל המלא של קובלנץ

תמונהתמונה

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן