עמית סגל: הימין הוא כמו השמאל של פעם

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 השתתף היום בכנס השמרות והעביר ביקורת על מחנה הימין: "כמו השמאל של פעם, שקוע בטוויטר, מחפש בוגדים" | סגל הוסיף: "הימין יכול לחזור לשלטון בלי ימינה ותקוה חדשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/22 12:20 כה באייר התשפב

עמית סגל: הימין הוא כמו השמאל של פעם
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הסרוג עמית סגל, הפרשן הפולטי של חדשות 12 משתתף היום בכנס השמרנות השנתי שמתקיים בירושלים. סגל עלה לנאום והציב מראה למחנה הימין שנמצא קרוב לשנה באופוזיציה: "הימין הוא כמו השמאל של פעם".

עמית סגל: "הימין שקוע בטוויטר ומחפש בוגדים"

בנאומו אמר סגל: "הימין יכול לחזור לשלטון בלי ימינה ותקוה חדשה, אבל הוא לא יכול לחזור לשלטון בלי הקולות של ימינה ותקוה חדשה. הימין של היום הוא כמו השמאל של פעם, שקוע בטוויטר, מחפש בוגדים מבפנים, ותקוע בתוך החממה של עצמו".

על מערכת המשפט אמר סגל: "בית המשפט הוא עוד נושא. השמאל הישראלי עומד לגלות בשנים הקרובות שכשהוא תמך בשופטים דעתנים, הוא יצר שופטים שיוצאים נגד דעתו שלו. עכשיו זו הזדמנות לעגן בחקיקת יסוד שפיטה שמרנית הנותנת פחות כוח לשופטים לפי דעתם הפוליטית".

מאיר בן שבת: הלקח שלי מהמלחמה באוקראינה

מאיר בן שבת, לשעבר ראש המטה לביטחון לאומי סיפר בכנס על הלקחים שלו מהמלחמה באוקראינה: "חולשה מזמינה רוע. טבע המלחמה אינו משתנה, והמרכיב האנושי הוא היסוד המשפיע ביותר. צד שמשדר חולשה מחזק אצל הצד האחר את תחושת המסוגלות".