תוקם ממשלה ללא בחירות? חבר כנסת חרדי: "נתניהו הסכים לרוטציה"

בצל המשברים בקואליציה: אורי מקלב מיהדות התורה אומר כי הוא יודע שנתניהו לא יעכב הקמת ממשלה וכי הסכים לרוטציות, ומנגד חבר הכנסת ביטן אומר כי מבחינת הליכוד בני גנץ הוא לא אופציה: "נותן סוכריות לאבו מאזן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/22 14:38 כד באייר התשפב

תוקם ממשלה ללא בחירות? חבר כנסת חרדי: "נתניהו הסכים לרוטציה"
בנימין נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הכאוס הפוליטי: הקואליציה מדלגת ממשבר למשבר, ובאופוזיציה מתכננים את הצעדים הבאים. חבר הכנסת אורי מקלב מיהדות התורה חשף בריאיון ל-ynet כי משיחות עם בכירים בליכוד מתנהלים בימים אלה מגעים עם מפלגות מתוך הקואליציה על הקמת ממשלה חלופית בראשותו.

מקלב: "הוא גם הסכים לרוטציות"

מקלב אמר: "אני לא יודע להגיד אם נתניהו הסכים או סירב להמשיך. אני רק יודע דבר אחד, שנתניהו עצמו אמר שהוא לא יעכב הקמת ממשלה אחרת. הוא גם הסכים לרוטציות. על שאלות של מי התחיל ומי ערב לכך - אין הסכמות".

ביטן: "בני גנץ הוא לא אופציה"

מנגד, חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד אמר בראיון לכיכר השבת: "בני גנץ הוא לא אופציה מבחינתו, נתניהו הציע לו לפרק את הממשלה עוד בהתחלה ולבוא להיות ראש ממשלה, הוא לא הסכים. הוא לא בנוי לעשות את הצעד הזה. בלי קשר, אנחנו כבר לא רוצים שהוא יהיה ראש ממשלה. הוא עשה כמה פעולות שבאמת לא בכיוון שלנו. האמריקנים אומרים לו מה לעשות, הוא יושב עם אבו מאזן ונותן לו כל מיני סוכריות שהוא לא צריך לתת".

כזכור, הבוקר (ד') הודיע חבר הכנסת מיכאל ביטון מכחול לבן כי הוא לא מצביע עם הקואליציה בשל הרפורמות הכלכליות שלטענתו פוגעות בשכבות החלשות.

צפו בראיון עם פורר על פרישת ביטון: