האזינו גיא פלג מתפוצץ בשידור על הכתב הסרוג

בצל ההתפתחויות במשפט נתניהו, פיצוץ בשידור חי בין הכתב במשפטי של חדשות 12 גיא פלג לכתב הפוליטי של ישראל היום יהודה שליזנגר | "אל תעשה עליי את המניפולציה העלובה הזאת שלזינגר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/22 11:07 כה באייר התשפב

גיא פלג מתפוצץ בשידור על הכתב הסרוג
גיא פלג. מתפוצץ, צילום: Moshe Shai/FLASH90

צפו בקטע:

משפט נתניהו מעורר אינטריגות ואמוציות חריפות בציבור הכללי, אבל גם בשדה התקשורתי לא ממש רגוע. במהלך תכניתו ברדיו 103FM פיצץ גיא פלג ראיון עם יהודה שליזנגר, הכתב הפוליטי של ישראל היום, לאחר שהאחרון אמר לו "אתה המבקר, זה שמכה בכולם, איך לא אמרת כלום על הכישלון של 25 מטובי הפרקליטות?".

פלג:" שרלטנות", שלזינגר: "אתה נשמע לחוץ"

פלג ענה לכתב הפוליטי של ישראל היום: "אל תעשה עליי את המניפולציה העלובה הזאת שלזינגר, אמרנו כבר מאה פעם במהדורות קודמות. זאת מניפולציה עלובה ושרלטנית, אמרתי כמה פעמים שהפרקליטות התרשלה התרשלות משמעותית". שליזנגר אמר לו: "אתה נשמע לחוץ", ופלג בתגובה לא נתן לו להמשיך ופיצץ את הריאיון.

נזכיר כי לפני כמה ימים אמר הכתב המשפטי של גלובס, אבישי גרינצייג, כי הוא טעה כשהסכים לעלות לראיון בתכניתם של נעם פתחי ויותם זמרי. כמו במקרה של פלג ושליזנגר, גם הריאיון שנתן גרינצייג עסק במשפט נתניהו. את השרשור הארוך סיים גרינצייג: "בעידן הפוסט אמת, לא משנה האמת - תצעק בקולי קולות 'אתם פייק ניוז. אתם צבועים ברמות על', ותקבל מחיאות כפיים סוערות".