רותם סלע זועמת על שכר המורים: "זה הרסני"

הדוגמנית והמגישה המצליחה בעד המאבק של המורים: "שכר המורים הוא הרסני. אמא שלי הייתה מורה 30 שנה, בתור ילדה ראיתי כמה עבודה נדרשת ממורה בבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/22 11:56 כד באייר התשפב

רותם סלע זועמת על שכר המורים: "זה הרסני"
רותם סלע. מערכת החינוך מתייבשת, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

ברקע מחאת המורים על שכרם, רותם סלע יוצאת להגנתם. בפוסט ארוך באינסטגרם היא חשפה כי אמה הייתה מורה במשך 30 שנה וכתבה: "אני רוצה לכתוב ששכר המורים הוא בושה וחרפה, שהוא מעליב ומזלזל, שהוא לא מידתי ומנותק מהמציאות אבל האמת היא שהוא הרבה יותר מזה. הוא הרסני".

אמא עבדה עד השעות הקטנות של הלילה

היא כתבה: "אמא שלי הייתה מורה 30 שנה, בתור ילדה ראיתי כמה עבודה נדרשת ממורה בבית. הכנת מערכי שיעור, בדיקת מבחנים... היא הייתה חוזרת בצהריים המאוחרות אחרי שעות ארוכות של לימודים בכיתות של 40 תלמידים, מתיישבת אתנו לאכול וממשיכה לעבוד עד השעות הקטנות של הלילה".

סלע כתבה על חברותיה שעובדת כמורות: "אחת החברות הכי טובות שלי היא מורה לאנגלית בכיתה ח', עוד חברה טובה שלי היא גננת בגן עירוני. שתיהן בחורות אינטליגנטיות, משכילות, בעלות תארים, שהגיעו למערכת החינוך מתוך ערכים ושליחות אבל חוזרות הביתה עם משכורת שמביישת אותן".

צילום: Hadas Parush/Flash 90

היא סיימה: "מערכת החינוך מתייבשת. היא מתייבשת ממנהלים/ות, ממורים/ות ומגננים/ות . מאנשים טובים, מאנשים איכותיים, מהאנשים שמעצבים את האישיות של הילדים שלנו. זה עצוב, זה הרסני וזה כנראה לא מספיק ברור לאלו שם בכנסת שלא כואבת להם הבטן. אם לא על החיילים אז בטח לא על המורים. תראו שאכפת לכם. זו המלחמה של כולנו".