צופית גרנט חזרה חולה מחו"ל וזאת הסיבה

המגישה והשחקנית צופית גרנט עוסקת בימים אלה בעונה החדשה של אבודים אותה היא מגישה, גרנט שיתפה את העוקבים באינסטגרם באינטנסיביות של הצילומים: "חזרתי חולה, זה היה מורכב וקשה להפליא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 11:49 כג באייר התשפב

צופית גרנט חזרה חולה מחו"ל וזאת הסיבה
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

בימים אלא משודרת ברשת העונה החדשה והמרתקת של סדרת התחקירים אבודים, מי שמגישה את התוכנית היא השחקנית והמגישה האהובה צופית גרנט, אבל נראה שהימים האחרונים של הצילומים היו קשים במיוחד.

צופית גרנט על אבודים: זה היה קשה, חזרתי חולה

אתמול (ב') שיתפה גרנט את העוקבים באינסטגרם, "חזרתי לפנות בוקר מצילומים בבולגריה, היה מורכב וקשה להפליא אבל מרתק. חזרתי חולה ממש ולכן התבטלו צילומי פרומו של היום בערב. והשבוע משודר הפרק הראשון של סיפור מרתק שצולם ברומניה. גם החיפוש בו היה מופרע לחלוטין וגם הדמות בו. שווה מאוד מאוד לראות. אל תפספסו".

צופית גרנט והסיפור של הילדים מרומניה

בשבוע שעבר התפרסמה אחת החקירות המורכבות והמטלטלות בסדרה אבודים עם צופית גרנט שמשודרת בימים אלה: סיפורו של ארז פרץ, שנולד ברומניה ועד גיל שנתיים היה באחד מבתי הילדים של הרודן צ'אוצ'סקו וכעת נפגש עם אימו.

יש בישראל ילדים רבים שהגיעו מרומניה מבתי הילדים הללו שהיו כולם תחת שליטתו הישירה של הרודן ואומצו כאן בישראל. המדיניות של צ'אוצ'סקו  להגדיל את אוכלוסיית רומניה הביאה אותו לחוקק צו שאסר הפלות ברומניה. הוא ציווה להגביר את הילודה, אסר גירושין הפסיק את אמצעי המניעה, משפחות בנות 5 ילדים ויותר קיבלו הטבות והקלות במסים ולעומתם רווקים קיבלו קנסות.  כך נולדו ברומניה 2 מיליון "ילדי הצו". ילדים רבים הגיעו לבתי הילדים ולמעשה ב-1989 לאחר ההפיכה היו 170 אלף ילדים ב-700 בתי ילדים שהיו כפופים ישירות לארמונו של הרודן. ילדים לא רצויים, אפילו שנואים שנולדו רק בשל צו. לא יתומים, כי לכולם כמעט היו הורים שנטשו. הרבה מאוד תינוקות הגיעו מבתי הילדים של צ'אוצסקו לישראל, בינהם ארז פרץ.