צפו תיעוד מפתיע: הרב יאשיהו פינטו ולברון ג'יימס נפגשו בחתונה

הרב יאשיהו פינטו, ראש מוסדות שובה ישראל, וכוכב ה-N.B.A לברון ג'יימס תועדו משוחחים בחתונת בנו של המיליארדר החרדי ג'יי שוטנשטיין | הם מכירים מהעבר והרב ייעץ לכוכב בעת משבר אישי

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/22 11:53 כב באייר התשפב

תיעוד מפתיע: הרב יאשיהו פינטו ולברון ג'יימס נפגשו בחתונה
הרב פינטו. ארכיון, צילום: Roy Alima/Flash90

הרב והכדורסלן: לברון ג'יימס נצפה הלילה (א') בחתונה בניו יורק, חתונה שהשתתף בה גם הרב יאשיהו פינטו. לפי תיעודים שהתפרסמו ברשתות החברתיות, נראים השניים מתחבקים ומשוחחים. החתן בחתונה המפוארת הוא בנו של המיליארדר היהודי ג'יי שוטנשטיין.

צפו בתיעוד:


 

שוטנשטיין כידוע הוא הספונסר הראשי של מפעל הגמרא המבוארת, שנקרא על שמו. כאמור, לחתונה הגיע כוכב ה-N.B.A והרב המפורסם. השניים מכירים כבר מהעבר כאשר בשנת 2010 פורסם שהרב פינטו שימש כיועץ לשחקן בעת ששיחק במיאמי והיה בעיצומו של משבר.

צילום: shutterstock

המינוי האחרון של הרב פינטו

הרב פינטו, ראש מוסדות 'שובה ישראל', מונה לפני כשלוש שנים לאב בתי הדין של מרוקו אחרי 100 שנה שלא מונה רב לתפקיד. אירוע ההכתרה התקיים בבית הכנסת המרכזי "בית אל" בקזבלנקה והיה במעמד מאות משתתפים ובתוכם ראשי הקהילות היהודיות במרוקו ו-50 נציגי ממשל ומושלים בכירים במדינה וכן גם בכירים בצבא והמשטרה המרוקאית. יקי אדמקר, כתב וואלה, דיווח כי המינוי הוא "מפקח על מערך הכשרות, בהתנדבות וללא שום מעמד מיוחד".